58 Reacties

één maand geleden

Lief dat jullie meedenken! We hebben nog geen ledikant dus dan is de afweging denk ik of we gaan voor een cosleeper of ander bedje op onze kamer, of alvast een ledikant in het babykamertje… nog even over nadenken :)

één maand geleden

Wij hebben een cosleeper op onze eigen kamer voor de eerste maanden tijdens de nacht. Overdag een wiegje en daarna ledikant op de babykamer. Zowel het ledikant als wiegje voor een paar tientjes via marktplaats! Zeker het wiegje en cosleeper zijn ze zo uitgegroeid dus dit vonden wij echt top.

één maand geleden

Bij ons op de kamer, in zijn eigen ledikant. Al onze kinderen sliepen bij ons op de kamer. Handig met de nachtvoedingen, en voelt ook veilig voor de baby. Ze sliepen als roosjes.

één maand geleden

In de nacht een cosleeper bij ons op de kamer.. de eerste maanden tot half haar even kijken hoe het loopt. Fijn ovm borstvoeding ook. Ledikantje op haar eigen kamer voor overdag denk ik.

één maand geleden

Reactie op LJ

Bij mij in bed en/of co sleeper. Baby’s hebben nabijheid nodig, voor de hec ...
Ik zal wel een extreem slechte moeder zijn dan 🙄. Bijzonder dat m'n dochters zo goed gehecht zijn geraakt aan me.

één maand geleden

Reactie op Houten

Zeker. Wel een zonder camera want ik denk dat ik anders alsnog geen oog dic ...
Van t geluid wordt je toch ook wakker? Ik wordt in ieder geval altijd wakker van het geluid en vervolgens kijk en luister ik of ik erheen moet.

één maand geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Van t geluid wordt je toch ook wakker? Ik wordt in ieder geval altijd wakke ...
Ja doe ik ook zo als ze naar hun eigen kamer zijn

één maand geleden

Reactie op Ravne

Ik zal wel een extreem slechte moeder zijn dan 🙄. Bijzonder dat m'n dochte ...
Gelukkig zit hechting niet alleen in het op de kamer slapen met je kinderen. Als je ze kan horen en op ze kan reageren is het goed lijkt me

één maand geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Van t geluid wordt je toch ook wakker? Ik wordt in ieder geval altijd wakke ...
Uiteraard, dat is het hele idee van een babyfoon. Maar ik wil niet 's nachts wakker worden en krampachtig naar het schermpje kijken. Ik ken mezelf en wil het mezelf dan ook niet onnodig moeilijk maken.

één maand geleden

Reactie op Houten

Uiteraard, dat is het hele idee van een babyfoon. Maar ik wil niet 's nach ...
En met krampachtig doel ik op hoe ik zal zijn. Niet hoe anderen dat doen.

één maand geleden

Reactie op Ravne

Ik zal wel een extreem slechte moeder zijn dan 🙄. Bijzonder dat m'n dochte ...
Wow. Wat een bijzondere reactie. Ik beweer helemaal niks over moeders die er anders naar kijken? Ik heb mijn eigen gevoel en onderzoeken gedaan op de lange termijn. Daarvanuit handel ik. Ts stelt een vraag en hier reageer ik op. Dat jij je aangesproken voelt dat ik je een slechte moeder zou vinden zegt heel wat over jezelf.

één maand geleden

Bij ons eerste kindje de eerste 2 a 3 weken op onze kamer in een wiegje... daarna naar ledikantje op eigen kamertje. Ik gaf geen borstvoeding en werd 's nachts van elk zuchtje wakker, vandaar de keuze ook zo snel al. Ging heel goed (wel met puckababy inbakerslaapzak) Nu waarschijnlijk weer zo proberen en vooral kijken wat goed voelt voor de baby en voor onszelf.

één maand geleden

Co-sleeper voor snachts, overdag in der ledikant op der eigen kamertje.

één maand geleden

Reactie op Kels94

Wij hebben maar 1 slaapkamer, dus ik ga maar alvast bidden dat ik een beetj ...
Je went er ook aan hoor. In het begin vonden zowel mijn man en ik het eerlijk gezegd geruststellend dat de baby zo dichtbij was. Maakte ons niet uit dat we dan wat vaker wakker waren. Wakker worden voor de voeding moet je meestal sowieso. Daarna is het net als het geluid van de trein, als je naast het spoor woont let je er niet meer op. Behalve de belangrijke signalen natuurlijk. Ik heb genoten van de tijd met ons zoontje op onze kamer ( het eerste jaar) en nu met de tweede gaan we het weer precies zo doen.

één maand geleden

Reactie op MMHB

Je went er ook aan hoor. In het begin vonden zowel mijn man en ik het eerli ...
Mijn man draagt oordopjes als.de baby bij ons ligt omdat hij er wel slecht van slaapt. Ik ervaar het inderdaad net zo als jij. Ik word alleen wakker van belangrijke geluiden.

25 dagen geleden

Reactie op LJ

Wow. Wat een bijzondere reactie. Ik beweer helemaal niks over moeders die e ...
Je brengt alles wat je zegt als een feit. "babies hebben nabijheid nodig". "nog 100en andere redenen" "absoluut niet eigen kamertje". Je bericht is enorm denigrerend met je knipoog op het einde. En nu ook nog zeggen "zegt heel veel over jezelf" 🤣. Girl echt, hou 't lekker bij jezelf zonder al die passief agressieve oordelen.

25 dagen geleden

Reactie op Ravne

Je brengt alles wat je zegt als een feit. "babies hebben nabijheid nodig". ...
Fijne dag meid! 👋🏻

23 dagen geleden

‘s’nachts bij ons op de kamer in een co-sleeper. Op andere momenten in haar eigen kamertje/ledikantje of beneden in de box. Hoop vooral dat ze op veel verschillende plekken kan slapen zodat ze ook went aan andere omgeving/keer bij opa en oma/opvang/door geroezemoes in de wagen. 😊