16 Reacties

5 dagen geleden

Ik ben 27 wkn en voel het vooral als ik op m'n zij lig maar begin t nu ook op de buik langzaam te voelen

5 dagen geleden

Ik ben 30+5 en de kleine ligt al een aantal weken met zijn hoofdje naar beneden en aan de rechterkant zn rug, voel ik ook heel goed is rechts vaak erg hard

5 dagen geleden

Ik voel 'm zo'n beetje overal. Vooral onder mijn ribben links, op mijn blaas (zeker op dit eigenste moment) en rechts in mijn zij. Geen idee hoe ie nu ligt (morgen met 32 weken nieuwe echo), maar vorige maand lag hij met zijn hoofd tegen mijn linkernier en een voetje voor het gezicht, met de rug naar rechts. Toen voelde ik op dezelfde plekken de meeste activiteit.

5 dagen geleden

Ik voel haar soms heel laag en soms heel hoog, en soms overal een beetje… Mijn meisje is een beetje actief kan ik wel zeggen soms voel ik achter elkaar schopjes… :))

5 dagen geleden

Overal eigenlijk 😅, ik ben nu 30 weken en meneer draait volgens mij nog flink in de rondte. Laatste dagen met de hik zag ik mijn buik wel vrij ver links of rechts onderin bewegen, dus toen zal hij wel met zijn hoofd onder gelegen hebben. Maar vannacht voelde ik duidelijk getrap in mijn blaas, dus toen lagen de benen weer onder 🙈

5 dagen geleden

Vooral boven in mijn buik, vaak duwt ze haar billen vol na buiten en voel ik haar rugje.

4 dagen geleden

Ben bijna 29 weken. En voel haar echt overal, maar nu sinds kort ook aan beide kanten tegelijk links en rechts van m’n buik. Voelt gek, en wetende dat ze dan met handen en voeten tegelijk bezig is! 🥰

4 dagen geleden

De billen tegen m’n ribben, zijn hoofd tussen m’n bekken en op de blaas (heel prettig, not 🫠), zijn voetjes aan de rechterkant van m’n buik en zijn handjes eigenlijk nog wel overal. Hij is bijna volledig ingedaald en kan vrijwel geen kant meer op, vandaar dat ik het nu wat makkelijker herken 😅

4 dagen geleden

Het meeste gedraai is aan de rechterkant van mn buik. Gister dacht ik dat het er daar uit ging komen, zo'n grote bobbel werd het 😂 de laatste keer met de controle lag het met het hoofdje al naar beneden maar was nog niet ingedaald en met de voetjes naar links, zo voelt het nu nog steeds.

4 dagen geleden

Eigenlijk sinds ik haar voel is het altijd links geweest rechts is het buikje en ruggetje bovenin de beentjes links onder de handjes en hoofdje naar beneden 🥰

4 dagen geleden

Ik ben op dit moment 31+5, maar ik voel haar 99% links. Ik gok dat d’r lievelingsplek net onder m’n ribben is om los te gaan. (Vind ik wat minder maar goed haha) Af en toe eens een trapje of wat ze ook uitspookt in m’n buik rechts. 😋

4 dagen geleden

Ik voel hem bijna overal wel, alleen zijn voorkeur gaat duidelijk uit naar rechts onder mn ribben haha. Niet per se prettig haha.

4 dagen geleden

Volgensmij ligt haar hoofdje beneden en billen vormen een harde buld aan de linkerbovenkant (denk ik).. zeker weet je het nooit natuurlijk.

4 dagen geleden

Vooral onderin en soms onder m’n ribben.

3 dagen geleden

Ik voel ons schatje ook overal. Hij is echt super beweeglijk, zo leuk! Ik ben 30 weken, maar hij schijnt nog genoeg ruimte te hebben.

3 dagen geleden

34 weken en ons kleintje ligt al een aantal weken met het hoofd in de bekken. Links voel ik vaak het ruggetje en de billetjes. Die laatsten worden vaak ook naar buiten geduwd waardoor mijn buik even “uit verhouding” is. Het getrappel voel ik tegenwoordig rechts en het bewegen van de knuistjes rechts onderin. Dat laatste voelt niet onprettig, maar juist heel lieflijk. Hopelijk blijft de kleine zo liggen. Heb regelmatig pijn in mijn kruis. Vooral ‘s avonds op de bank. Volgens mij is het bezig met indalen en zoekt mijn kindje de ruimte dus beneden op.