11 Reacties

6 maanden geleden

AI-overzicht +6 Baby's beginnen geleidelijk aan oorzaak en gevolg te begrijpen, waarbij ze rond 6 maanden oud de eerste verbanden beginnen te leggen. Tussen 7 en 9 maanden leren ze actie-reactie verbanden, en rond 10 maanden beginnen ze te beseffen dat hun acties gevolgen hebben. Maar: ik denk ook dat mijn zoontje van 20 weken oud min of meer bewust met zijn trappelpiano speelt.

6 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

AI-overzicht +6 Baby's beginnen geleidelijk aan oorzaak en gevolg te begri ...
Zal een pianist worden haha! Ik merk dat ik nog wat moeite heb met de gelijdekijke overgang van baby/ newborn naar een dreumes. In mijn hoofd is ze nog die kleine newborn 😅 altijd wennen als ze weer wat meer doet.

6 maanden geleden

Zo leuk zulke momenten heh ! Soms gaan het echt overnacht met nieuwe dingen leren. Ben ook altijd verbaasd als er wat nieuws bij komt. 💪🩷 Mijn dochtertje (van 10 januari) doet dat ook met haar muziek ding. Ook met de kinderen piano (van haar grote broer) gaat ze op slaan en is dan helemaal blij als er geluid uit komt.

6 maanden geleden

Hier deed ze dat net voor de 3 maanden. Vastpakken aantrekken en weer opnieuw opzoeken. Wel met hoop frustratie 🤣 Maar geen idee wat normaal is.

6 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Zal een pianist worden haha! Ik merk dat ik nog wat moeite heb met de gelij ...
Ja gaat snel he!

6 maanden geleden

Reactie op M_1986

Hier deed ze dat net voor de 3 maanden. Vastpakken aantrekken en weer opnie ...
Ah wat een lieverdje ook!

6 maanden geleden

Hier doet ze dat sinds een weekje ook. 6 maanden (5 gecorrigeerd)

6 maanden geleden

Hier doet ze dat ook idd 🥰

6 maanden geleden

Reactie op M_1986

Hier deed ze dat net voor de 3 maanden. Vastpakken aantrekken en weer opnie ...
Dat ziet eruit als een leuke babygym. Welke heb je?

6 maanden geleden

Reactie op M_1986

Thanks!!