28 Reacties

7 maanden geleden

Kortmouw pyjama en slaapzak zonder mouwen

7 maanden geleden

Romper korte mouwen en slaapzak zonder mouwen :)

7 maanden geleden

Romper, kort pyjama broekje&shirtje en een zomerslaapzak met dun dekentje. Moet wel zeggen dat haar kamer redelijk koel is, rond de 20 graden.

7 maanden geleden

Gewoon normaal, zoals de aflopen tijd. Het is nog niet warmer boven dan de afgelopen dagen. Romper spaghetti bandjes, Puckababy Mini, dunne pyjama en laken met dun dekentje strak gespannen

7 maanden geleden

Ligt er ook echt aan hoe warm het is op de kamer. Bij mij wordt het het echt warm op haar kamer, maar het koelt ook weer een beetje af. Ze draagt nu een romper korte mouw en een slaapzak zonder mouw

7 maanden geleden

Romper korte mouw en hydrofiel slaapzak

7 maanden geleden

Reactie op Ingris

Romper korte mouw en hydrofiel slaapzak
Hier ook! Het is ongeveer 25 graden in onze kamer

7 maanden geleden

Reactie op joriekebdej

Ligt er ook echt aan hoe warm het is op de kamer. Bij mij wordt het het ech ...
Ja hier best warm 24.9 graden we hebben enkel glas😵‍💫

7 maanden geleden

Ik doe een romper met lange mouwen en een slaapzakje zonder mouwen. Maar ik slaap wel met het raam open. Als het raam dicht is doe ik romper korte mouwen en slaapzakje.

7 maanden geleden

Romper korte mouw en pyjama korte mouwen slaapzak zonder mouw en lakentje raam staat op een kier

7 maanden geleden

Hangt van de temperatuur op de slaapkamer af. Mocht die boven de 25 graden komen, dan enkel een romper met hydrofiele slaapzak zonder mouwen. Daaronder gebruik ik de gewone katoenen slaapzak met mouwen.

7 maanden geleden

Ik heb vandaag alleen een korte mouwen romper. Het is tussen de 25-28 graden in ons huis… Plat dak + slechte isolatie. Misschien dat ik vanacht wel een slaapzak aan doe. Maar mijn zoontje zweet zooo snel

7 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Ik heb vandaag alleen een korte mouwen romper. Het is tussen de 25-28 grade ...
Hier in huis is het ook snikheet. Alleen korte mouwen romper doen wij dus ook! Denk vannacht ook want is volgens mij nog warmer dan gisteren

7 maanden geleden

Te grote romper (lekker luchtig) en z'n slaapzakje. Veel te warm anders in dit huis

7 maanden geleden

Reactie op DaphniCaroline

Hier in huis is het ook snikheet. Alleen korte mouwen romper doen wij dus o ...
Het is 27.8 graden op z’n kamer heb hem nu alleen in een romper en nog zweet hij🥺

7 maanden geleden

26.5 op haar kamer. Alleen korte romper :)

7 maanden geleden

Het is 25,5 graden op de kamer best benauwd ook mijn zoontje heeft een korte mouwen romper aan en een dun lakentje die ik voor nu even eraf heb gehaald zijn nekje voelt toch te warm aan mocht het vannacht afkoelen kan ik het lakentje over hem heen doen

7 maanden geleden

Romper zonder mouwen, slaapzak zonder mouwen (0,5/0,25 TOG?). Thats it. Het is hier 22-25 graden.

7 maanden geleden

Romper zonder mouwen, slaapzak tog 0,5. Begin nacht ook nog broek aangetrokken, want voelde toen wat kouder.

7 maanden geleden

Hier romper korte mouwen en een dun laken tot zijn middel. Het is hier in de kamer 23-26 graden.