Hey allemaal, ons zoontje is bijna 5 maanden, wat doen jullie je kleintjes aan met dit weer in de nacht ? Hij zweet best snel en weet het echt even niet meer !
Gewoon normaal, zoals de aflopen tijd. Het is nog niet warmer boven dan de afgelopen dagen.
Romper spaghetti bandjes, Puckababy Mini, dunne pyjama en laken met dun dekentje strak gespannen
Ligt er ook echt aan hoe warm het is op de kamer. Bij mij wordt het het echt warm op haar kamer, maar het koelt ook weer een beetje af. Ze draagt nu een romper korte mouw en een slaapzak zonder mouw
Ik doe een romper met lange mouwen en een slaapzakje zonder mouwen. Maar ik slaap wel met het raam open. Als het raam dicht is doe ik romper korte mouwen en slaapzakje.
Hangt van de temperatuur op de slaapkamer af.
Mocht die boven de 25 graden komen, dan enkel een romper met hydrofiele slaapzak zonder mouwen. Daaronder gebruik ik de gewone katoenen slaapzak met mouwen.
Ik heb vandaag alleen een korte mouwen romper. Het is tussen de 25-28 graden in ons huis… Plat dak + slechte isolatie. Misschien dat ik vanacht wel een slaapzak aan doe. Maar mijn zoontje zweet zooo snel
Het is 25,5 graden op de kamer best benauwd ook mijn zoontje heeft een korte mouwen romper aan en een dun lakentje die ik voor nu even eraf heb gehaald zijn nekje voelt toch te warm aan mocht het vannacht afkoelen kan ik het lakentje over hem heen doen