7 Reacties
vorig jaar
Even hierop inspringen hoor 😝 Ik begrijp niet helemaal waarom sommige inactieve topics soms na 1 maand of nog langer ineens op verzoek van ts gesloten worden. Ze komen dan ineens weer bovenaan te staan terwijl er al lang geen activiteit meer op was. Wat is daar dan de toegevoegde waarde van?
vorig jaar
Reactie op Bloem 123
Even hierop inspringen hoor 😝 Ik begrijp niet helemaal waarom sommige inac ...
Precies wat ik mij ook al eerder eens afgevraagd heb...
Sowieso snap ik überhaupt niet de toegevoegde waarde van het sluiten van sommige topics.
Bij herhaaldelijk ongepaste reacties,snap ik, maar daar lijkt vaak geen sprake van te zijn. In dat geval wordt er door een beheerder gewaarschuwd en eventueel aanstootgevende reacties verwijderd.
Dubbele topics, snap ik. Maar verder?
Wanneer in een vlaag van hormonen gevoelige info of lastige situatie gedeeld is die ts toch niet op internet wilt hebben zou ik ook snappen, maar gesloten topics worden niet verwijderd 🤷🏼♀️
ADMIN
vorig jaar
Reactie op Bloem 123
Even hierop inspringen hoor 😝 Ik begrijp niet helemaal waarom sommige inac ...
Hi!
Topics die geplaatst worden op het forum verwijderen we niet, ook niet op verzoek van de topic plaatser. Dit omdat dan ook de reacties van anderen verloren gaan.
Een ts mag daarom wel er voor kiezen om een topic te sluiten. Zo kan er verder niemand meer op reageren. Dat vinden sommige leden fijn en dat geeft dan rust :). Als we denken dat het topic nog wel erg nuttig zou zijn om open te houden, proberen we dit wel altijd eerst te overleggen met de ts. Uiteindelijk geven zij wel de doorslag met open houden of niet.
Hoop dat het zo duidelijker is :)!