9 Reacties

8 maanden geleden

Hier ben ik ook genieuwd naar !

8 maanden geleden

Ik vind het een top ding, liep met een parasol maar steeds te kutten om hem iedere keer zo te sturen dat ze niet in de zon lag, de dooky is veel makkelijker te knopen en zit gewoon goed, ook zonder het knopen maar gewoon als half scherm werkt hij al fijn. Hier een handige link qua temperaturen en veiligheid in de wagen : https://stichtingveiligkind.nl/onderzoekresultaten/ En een afbeelding waarin het ook staat

8 maanden geleden

Ik vind het een super ding! Heb het gebruikt met de hete dagen, ik leg altijd een bad thermometer in de wagen zodat ik kan zien hoe warm het daar binnen word. Ik heb het alleen gebruikt bij de bak en niet op de maxi cosi.

8 maanden geleden

Reactie op AshhhH27

Ik vind het een super ding! Heb het gebruikt met de hete dagen, ik leg alti ...
Jeej wat slim, ga ik ook doen.

8 maanden geleden

En zou er dan nog verschil zijn qua hitte tussen bijvoorbeeld zwart en ‘licht’ ?
Ik heb hem ook en ben er heel blij mee! Ik gebruik hem ook alleen voor de bak. En idd een badthermometer erin leggen zodat je altijd kunt checken hoe warm het is. Ik ben er super tevreden mee met dooky :)

8 maanden geleden

En zou er dan nog verschil zijn qua hitte tussen bijvoorbeeld zwart en ‘lic ...
Dat zou ik niet weten, ik hebben grijze met zwarte sterren erop. Ik denk dat er qua kleur wel verschil in zit, net zoals met auto’s denk ik haha 😂

8 maanden geleden

Heel blij mee! Alleen soms even verschuiven met lage zon in de ochtend omdat de zijkanten niet goed ‘bedekken’ en dan komt er alsnog wat zon binnen. Misschien ook afhankelijk van hoe je ‘m knoopt op je wagen