14 Reacties

5 maanden geleden

Groentespread (zonder mayonaise), smeerkaas (zonder zout), appelstroop, hummus

5 maanden geleden

Wij gebruiken het groenten en fruit beleg van de kleine keuken

5 maanden geleden

Voor ons eerste zoontje hebben we lang fruit uit knijpzakjes op zijn boterham gesmeerd. 's Ochtends ontbrak het ons doorgaans aan tijd om verse fruitmoes te maken.

5 maanden geleden

Avocado, lekker ook voor de goede vetten. Daar kun je bijv ook wat ei aan toevoegen in de blender. Heb je meteen weer een allergeen te pakken om te oefenen!

5 maanden geleden

Reactie op lidwienderonde

Groentespread (zonder mayonaise), smeerkaas (zonder zout), appelstroop, hum ...
Hey appelstroop valt helaas niet onder gezond beleg

5 maanden geleden

Geprakte fruit, 100% pindakaas, alleen margarine

5 maanden geleden

Reactie op Joosjeboosje

Avocado, lekker ook voor de goede vetten. Daar kun je bijv ook wat ei aan t ...
Avocado met huttenkase of avocado met geprakte banaan is ook lekker

5 maanden geleden

(Ongezouten) Roomboter voor de gezonde vetten.

5 maanden geleden

Ik doe alleen een beetje boter, avocado of pindakaas.. dat beetje rouleren haha

5 maanden geleden

Zuivelspread, hummus ?

5 maanden geleden

Hier heeft ze tot nu toe gewoon alleen margarine gehad, vandaag voor het eerst roerei erbij. De Groeigids app (van GGD/consultatiebureau) geeft de tips uit het screenshot.

5 maanden geleden

De verse roomkaas met bieslook van de Lidl en huismerk hummus met zongedroogde tomaat van de Jumbo. Deze hebben beiden weinig zout. En pindakaas. Overigens gaat brood er nog amper in maar hiermee oefenen we in ieder geval

5 maanden geleden

Wij gebruiken hier - zuivelspread - vegapate -gewone hummus - 100% pindakaas of andere notenpasta - avocado geprakt - banaan of ander fruit geprakt Dit krijgt ons zoontje van 2,5 mijn dochter van 5 maand krijgt nog enkel bv. We zijn gestart met hapjes maar vind ze nog niet zoveel馃檲

5 maanden geleden

Ik heb laatst eiersalade gemaakt voor ons meisje. Hard gekookt eitje, zuivelspread en heel, heel klein beetje kerriepoeder.