16 Reacties

gisteren

Deze hebben wij

gisteren

Ik heb een skipak en een winterjas van de h&m en een dikke trappelzak voor in de wagen misschien dus een korte jas icm trappelzak beter voor hem is?

Reactie op M_1986

Deze hebben wij
Is deze dan warm genoeg met kleertjes eronder? Ik ga gelijk kijken 👌

gisteren

Reactie op Moms Van Diman

Is deze dan warm genoeg met kleertjes eronder? Ik ga gelijk kijken 👌
Voor onze dochter wel Maar die heeft het niet snel koud

gisteren

Reactie op M_1986

Voor onze dochter wel Maar die heeft het niet snel koud
Dekentje erbij over in de buggy. Echt hele koude dagen niet gehad nog

gisteren

Engel Natur wollen jasje en voor hele koude dagen hebben we het overall hiervan. Wol is zo fijn voor baby’s en temperatuur regulerend.

gisteren

Wij een best dikke winterjas van c&a en hele lekkere warme voetenzak

gisteren

Wij hebben ook een hele warme voetenzak, dus meestal is zijn softshelljas nog voldoende. We hebben ook nog een warme winterjas van Dirkje voor hem als het écht koud is.

gisteren

Winterjas+ voetenzak in de kinderwagen of buggy. Speelpak met soort snowboots op de fiets/met buiten spelen

20 uur geleden

Een simpel engel natur jasje en dan in de voetenzak (geen zo'n hele dikke). Ik denk persoonlijk dat het niet koud genoeg is voor dikke, gewatteerde dingen.

11 uur geleden

Engel natur jasje wordt nu te koud voor haar. Dus een winterjas en dikke voetenzak. We wonen in de polder, altijd wel wind

10 uur geleden

Reactie op Amber199231

Engel Natur wollen jasje en voor hele koude dagen hebben we het overall hie ...
Engel natur producten waait de wind wel gewoon door heen, ook bij de overal. Hier gebruiken we dat wel icm dekentje

9 uur geleden

Hier draagt ze een skipakje kan ze prima in lopen en bewegen. Misschien even wennen? Trappelzak/dekentje enz doen we hier niet omdat ze zelf ook stukjes wilt lopen en/of uit de wagen wilt.

8 uur geleden

Koko Noko winterjas en voetenzak doen wij

6 uur geleden

Ik heb een teddy jasje die kan ze op de “warme” dagen nog wel aan in de wagen. ‘s ochtends op de fiets naar de opvang of de koudere dagen doen we echt al haar dikke winterjas of skipak aan.

5 uur geleden

Reactie op M_1986

Engel natur producten waait de wind wel gewoon door heen, ook bij de overal ...
Wij hebben ook een warme voetenzak erbij dus dan perfect 😊