28 Reacties

vorig jaar

Ik gebruik gewoon eerst het gratis flesje uit de doos van Prenatal. Mijn eerste zoontje accepteerde deze fles en daarna nog welken aangeschaft. Dit is een Philips Avent flesje

vorig jaar

Probeer eerst eentje uit de babydozen. Je weet nooit of ze gelijk het flesje wat je hebt gekocht accepteren. Zonde van het geld anders.

vorig jaar

Ik had precies hetzelfde! Het is mijn eerste kindje ook. Ben voor mezelf gaan bedenken wat ik belangrijk vind in een fles. Ik heb gekozen voor een glazen fles en uiteraard een antikoliek systeem. Ik wilde eerst dr browns, maar omdat die lastiger schoonmaken zijn heb ik toch voor de difrax gekozen. Nu kon ik tweedehands een dr browns glazen fles (nog nieuw in de doos) voor een prikkie overnemen, dus ik heb nu beide flessen om uit te proberen. Ik zag door de bomen het bos ook niet meer, hetzelfde als met ‘welke luier’. Ik had bedacht om gewoon aan te schaffen waar ik me goed bij voel, maar niet heel veel in een keer te kopen, mocht onze kleine meid het straks niet pakken, dan kan ik wellicht een ander er blij mee maken!

Reactie op ZD

Ik had precies hetzelfde! Het is mijn eerste kindje ook. Ben voor mezelf ...
Wist niet eens dat die merken glazen flessen verkochten! Dit is mijn derde. Mijn eerste accepteerde alle flesjes wel (had 2 uit gratis dozen; de MAM en de Avent) maar vond MAM het geschiktste in combinatie met borstvoeding en er zit een antikoliek systeem in. Dus die zijn we verder gaan gebruiken. Mijn 2e zoontje dronk slecht uit alle flessen. De MAM aangeboden en later 1 geleend met een ander soort speen, zodat ik die kon uit proberen en evt. Kon kopen. Maar ook dat flesje viel niet in de smaak. Het was maar af en toe voor afgekolfde melk, dus gewoon de MAM gegeven. En nu met de derde heb ik de MAM dus in huis, een Avent van gratis doos en heb een difrax bijgekocht, omdat ik een coupon van 60% korting had en mijn medela kolf erop kan draaien! Dus indd gratis flesjes uitproberen is wel de tip, tenzij je denkt die fles vind ik niet aan mijn eigen voldoen (avent heeft bijvoorbeeld geen antikoliek systeem)

vorig jaar

Op de kinderafdeling adviseren wij altijd de smalle hals dr Brown of de difrax😊

vorig jaar

Ik heb bij mijn meiden altijd de flessen van Philips Avent gebruikt. Ik vond persoonlijk de dr. Brown niets, lekken snel en mijn oudste kreeg er bijna geen melk uit. Op werk zie ik ook dat er veel ouders zijn die Difrax gebruiken. Opzich ook prima flessen.

vorig jaar

Reactie op VerstandigeSequoia384627

Wist niet eens dat die merken glazen flessen verkochten! Dit is mijn derde. ...
Hey snel een vraagje, is die 60% korting van de kruidvat. Want ik kan dus niet dat newborn flesje vinden waar de kruidvat kortingsbon bij hoort. In geen 1 winkel vd kruidvat staat flesje in de schappen.

Reactie op Anouk Michelle

Hey snel een vraagje, is die 60% korting van de kruidvat. Want ik kan dus n ...
Ja als je die gratis tas ophaalt (aanrader!!) Krijg je er één boekje bij met kortingscoupons. Echt hele waardevolle ook!! Het gaat om een difraxfles normaal een tientje maar dan met 60%korting. Je moet van de kruitvat dan wel een geactiveerde kaart hebben!

Ja als je die gratis tas ophaalt (aanrader!!) Krijg je er één boekje bij me ...

vorig jaar

Ja als je die gratis tas ophaalt (aanrader!!) Krijg je er één boekje bij me ...
Ja ik heb een geactiveerde kaart en die bonnen ook, maar in elke winkel waar ik kom hebben ze die fles niet. Dus dan valt er niets te kopen. Dat vind ik dan wel jammer. Misschien de klantenservice mailen ofzo, want die kortingsbon voor dat gratis mutsje met naam doet het bij mij ook niet 😐

Ja ik heb een geactiveerde kaart en die bonnen ook, maar in elke winkel waa ...
In de winkel moet je je kaart ook eerst scannen. Eerst deed ie het bij mij ook niet

vorig jaar

Wij gebruiken lansinoh momma voor afgekolfde melk als de baby wat ouder is. Tenminste bij de eerste 2 gebruikt. Koop er in ieder geval niet te veel. Eerst even testen.

vorig jaar

Voor mij staat altijd dr brown smalle hals op nummer 1. Zeker tegen krampjes, reflux e.d.

vorig jaar

Precies dit, bij mij werkt die box n voo

vorig jaar

Precies dit, werkt bij mij ook niet. Kreeg als tip van de Kruidvat online bestellen in de winkel de korting regelen.. sorry vorige bericht verstuurde te snel🙄

vorig jaar

Vandaag uitgebreid uitleg gehad bij hegen, ik heb hiervoor gekozen! Heb ook mocht de baby deze flessen niet accepteren, de difrax staan.

Reactie op beau07

Precies dit, werkt bij mij ook niet. Kreeg als tip van de Kruidvat online b ...
Oh das wel suf inderdaad. Kan me haast niet indenken dat de kruitvat geen difrax flessen heeft op voorraad.

vorig jaar

Oh das wel suf inderdaad. Kan me haast niet indenken dat de kruitvat geen d ...
Die difrax uit het kortingsbonnen boekje hebben ze niet standaard in het assortiment, dat is namelijk een kleinere dan die wel in het assortiment zit is mij verteld.

Reactie op beau07

Die difrax uit het kortingsbonnen boekje hebben ze niet standaard in het as ...
Ah oke! Je hebt indd de 170ml en 250ml. Heb wel de 250 ml meegekregen...

vorig jaar

Ah oke! Je hebt indd de 170ml en 250ml. Heb wel de 250 ml meegekregen...
Aha! Dat deden ze hier bij ons absoluut niet.. geen idee of ik de kleinere versie ga bestellen aangezien ik de grotere versie heb..