13 Reacties

3 dagen geleden

Ik wilde voor de flessen gaan van Philips Avent. Die bij de eerste ook gebruikt Alleen gaf de Kraamzorg aan dat deze veranderd zijn en ze de laatste tijd niet zulke goede ervaringen hebben. En ze raadde voor de zekerheid aan om 1 dr Brown smalle hals te halen. Dus heb van beiden 1 in huis

3 dagen geleden

We hebben de plastic Philips Avent flessen gebruikt voor mijn eerste zoontje. Philips Avent omwille van de speen die hij wél wilde aannemen. Plastic was geen bewuste keuze.

2 dagen geleden

Ik ga Hegen flessen proberen te gebruiken. Bij mijn zoontje uiteindelijk overgestapt van dr Brown naar Hegen, maar echt fan van de flessen

2 dagen geleden

Heel erg fan van de brede hals flessen van Dr. Brown. We gebruikten die van glas. Maar ja, ieder kind is anders, dus geen idee of dit kind net zo'n fan is als de vorige 😅.

2 dagen geleden

Hegen is echt fijn lijkt me. We hadden d'r Brown ma al die onderdelen..

2 dagen geleden

Wij hebben twee Hegen flessen aangeschaft. Hopelijk accepteert ze die….

2 dagen geleden

Wij hebben bij ons zoontje Philips Avent gebruikt. En heb voor ons dochtertje 2 flessen van geven gekocht om te proberen. En in die gratis pakketten zat ook een fles van lansinoh. Dus als ze die fles niet pakt dan kunnen we altijd die aanbieden. Maar mijn doel is wel borstvoeding te geven.

2 dagen geleden

Reactie op Gerdastoker

Wij hebben bij ons zoontje Philips Avent gebruikt. En heb voor ons dochtert ...
Oh in welk pakket was dat? Hier alleen gratis Philips Avent flesje

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

Oh in welk pakket was dat? Hier alleen gratis Philips Avent flesje
In de babybox van de babydump zat het flesje van lansinoh.

2 dagen geleden

Reactie op Gerdastoker

In de babybox van de babydump zat het flesje van lansinoh.
Ah hier helaas niet

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

Ah hier helaas niet
Oh dat is jammer, dan zal dat misschien wel per winkel verschillen. In heb hem gehaald in Leeuwarden.

2 dagen geleden

Reactie op Gerdastoker

Oh dat is jammer, dan zal dat misschien wel per winkel verschillen. In heb ...
Hoogeveen

2 dagen geleden

Wij zijn zeer tevreden over Philips avent, dus voor ons zoontje weer een nieuwe set aangeschaft.