10 Reacties

2 dagen geleden

Ik was erg blij met de Eufy!

2 dagen geleden

Ik heb een Evite erg tevreden mee.

2 dagen geleden

Ik heb een super ervaring met de Elvie Stride 2. Goede zuigkracht en super stil - ik kan gewoon werken tegelijk (via teams dan). Ook altijd een mooie productie gehaald ermee. Maar zo te zien gaat het een beetje all over! Zou handiger zijn als je ook een poll kan aanmaken 😂

2 dagen geleden

Ik heb zelf toentertijd een kolfconsult gedaan om te testen. Vond ik wel handig omdat niet elke kolf bij elke borst een goede opbrengst geeft. Wellicht het overwegen waard.

2 dagen geleden

Ik heb de Medela Freestyle, superblij mee! Destijds via Marktplaats gekocht, scheelt nogal in de kosten en hij was maar kort gebruikt dus deed het nog prima. Wel nieuwe schilden erbij gekocht

2 dagen geleden

Reactie op Putje

Ik heb zelf toentertijd een kolfconsult gedaan om te testen. Vond ik wel ha ...
Vind ik ook een aanrader ja.

gisteren

Hier ook goede ervaring met Elvie stride 2!

gisteren

Reactie op Putje

Ik heb zelf toentertijd een kolfconsult gedaan om te testen. Vond ik wel ha ...
achteraf gezien zou ik ook willen dat ik dit gedaan had. Ik heb een medela en een Elvie, en ik heb dus veel meer opbrengst met de medela. De Elvie hield helaas na een update ook op met connecteren met de app, en Elvie support is niks als je buiten de garantie zit! Ik heb van mijn medela maxi een handsfree gemaakt door de collection cups, ben daar heel tevreden mee!

1 uur geleden

Ik kolf al 11 maanden met een handkolfje, 5 minuten is het gefixt beidezijds. Dus vind de moeite niet zon duur apparaat. Mijn tip.

22 minuten geleden

Ik ben heel tevreden over de medela freestyle. Enige nadeel is het uitschenken uit de cups. Vind ik wat minder praktisch :) maar verder top ding. Kolf al 11 maanden.