17 Reacties

7 maanden geleden

Lotion doekjes. Dus de paarse vinden wij hier top! Zoontje is al 5 maanden en blijven top doekjes, veel beter dan Zwitsal, pampers, naïf. Je doet ongeveer een maand met 1 doos. Dus met die aanbieding als je 3 dozen voor €30 koopt kan je zo 3 maanden verder. Hier al ingeslagen voor een half jaar

7 maanden geleden

Ik heb de waterdoekjes van kruidvat en een keer het pak vergeten te sluiten. Duurde ne veel te lang om uit te vogelen waarom de luieretui zo nat was 😆. Ik vind ze nat genoeg haha

7 maanden geleden

De waterwipes (wit) zijn vind ik erg droog, wij gebruiken de sensitive (blauw) en vinden ze heel fijn😊

7 maanden geleden

Ik vind de pure & soft variant het meest nat alleen vind ik ze niet fijn qua uit het pakketje halen, Die waterwipes vind ik veel te droog Die sensitive is me favo

7 maanden geleden

Ik vind die juist heel prettig. Ik gebruikte voor mn dochter altijd de water en sensative nu voor mn zoontje.

7 maanden geleden

Ik vind de witte te droog. Wij gebruiken ze wel als mond doekje. De oudste krijgt van de blauwe en witte irritatie in het luier gebied

7 maanden geleden

Ik gebruik altijd die waterdoekjes voor mijn beide kinderen

7 maanden geleden

Wij gebruiken de Kruidvat Sensitive doekjes. Meest irritante vind ik dat ze zo aan elkaar blijven zitten als je ze uit de verpakking wilt halen. Zwitsal doekjes vind ik het fijnst maar die zijn ook eens zo duur, daarom toch maar de sensitive doekjes van de Kruidvat.

7 maanden geleden

Ik had eerst kruidvat sensitive de blauwe, maar ik ben overgestapt op waterwipes en die zijn echt de allerrrbeste. Ook qua ingedrienten lijst.. Maar ze zijn prijzig. Ik koop ze telkens ergens anders waar er een aanbieding is. Ik vind ze goed nat, komt niet met 100 uit een pak, en doekjes voelen fijn + je kan ze ook gebruiken voor de handjes en gezicht oa schoon maken

7 maanden geleden

Blauwe! Ik vind die paarse echt verschrikkelijk.

7 maanden geleden

De paarse (lotion wipes) werken hier helemaal prima! En ik vind ze lekker ruiken. Hiervoor gebruikte ik altijd huggies sensitive doekjes, die vind ik nog fijner maar idd vanwege de 3 voor 30 toen deze gehaald!

7 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ik vind de witte te droog. Wij gebruiken ze wel als mond doekje. De oudste ...
Zo raar dat de waterwipes de droogste van allemaal zijn. 99% water mijn neus 😅🫣

7 maanden geleden

Bedoelen jullie de water versie van Kruidvat merk? Zijn die niks? 🤭 Ik ben echttt fan van deze!! Dacht misschien is Kruidvat water een alternatief

7 maanden geleden

Sorry haha heel deze topic ging over Kruidvat doekjes 🥺.

7 maanden geleden

Ik heb de waterwipes van kruitvat. In principe nat genoeg, ik bewaar ze met de opening naar beneden. Doe er soms een scheutje extra water bij als hij per ongeluk open is blijven staan voor langere tijd

7 maanden geleden

Dankjulliewel allemaal!

7 maanden geleden

Reactie op Miesje96

Ik heb de waterwipes van kruitvat. In principe nat genoeg, ik bewaar ze met ...
Oh, dat is wel een aardig idee! 👍🏻