22 Reacties
4 dagen geleden
Wij hadden bij onze eerste een diaperchamp maar erg snel weer weg gedaan. Nadeel vonden wij vooral dat de emmer erg klein was. Wij hebben toen een barbantia prullenbak gehaald van 30 liter (softclose). Geurtjes roken we zo goed als niet, en er past veel meer in + je hoeft niet te bukken 😄 voor ons perfect!
4 dagen geleden
Reactie op Hester88
Ik heb die van We Too en vind die prima! Gewone pedaalemmerzakken erin met ...
Ja deze hebben wij ook. Heel tevreden over 😄
4 dagen geleden
Wij hebben de We too met gewone zakken. Zoals hierboven aangegeven alleen als je de zak vervangt ruik je er iets van. Verder niet!
4 dagen geleden
Wij hebben de luieremmer van Tommee Tippee waar je gewone vuilniszakken in kan doen en daar ben ik hartstikke tevreden mee!
3 dagen geleden
Geen, die dingen werken nooit 100 procent. Gewoon in een zakje en lekker naar buiten.
3 dagen geleden
Wij gebruiken geen luieremmer, ik vind dat zo'n onzinnige aankoop wij gooien de vieze luiers meteen in de container buiken. Uiteraard doen we ze wel eerst in een luierzakje!
3 dagen geleden
Wij hebben een Ubbi, helaas geen container (appartement), en wel betalen per keer dat we afval weggooien. Als hij opengaat stinkt het wel even, maar verder blijven de geurtjes best goed in de emmer. En er passen normale vuilniszakken in.
3 dagen geleden
Reactie op LauraK33
Wij hebben de diaper champ, die ruik je nooit! Hoe weet ik dit; ooit voorda ...
Persoonlijk vind ik dit een onding 🙈 Binnenin gaan de luiers niet naar de zijkant, dus na een stuk of 6 luiers is het 1 stapeltje, draait de deksel niet meer en moet je m elke keer helemaal openen met alle stank van dien om de luiers met je handen naar de zijkanten te duwen zodat er weer wat bij kan. Bij ons stonk hij enorm en zag laatst maden in de deksel!! 😖😖😖 Heb m meteen weggegooid en nu de Korbell gekocht, so far so good! Grappig hoe verschillend de ervaring kan zijn 😅😅
2 dagen geleden
Boven simpele emmertje met deksel. Zak erin en klaar
Beneden in zakje, naar buiten en verderop in gemeente container