22 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb die van We Too en vind die prima! Gewone pedaalemmerzakken erin met een lavendelgeurtje. Alleen bij het vervangen van de zak ruik je wel even een luchtje.

4 dagen geleden

Wij hadden bij onze eerste een diaperchamp maar erg snel weer weg gedaan. Nadeel vonden wij vooral dat de emmer erg klein was. Wij hebben toen een barbantia prullenbak gehaald van 30 liter (softclose). Geurtjes roken we zo goed als niet, en er past veel meer in + je hoeft niet te bukken 😄 voor ons perfect!

4 dagen geleden

Reactie op Hester88

Ik heb die van We Too en vind die prima! Gewone pedaalemmerzakken erin met ...
Ja deze hebben wij ook. Heel tevreden over 😄

4 dagen geleden

Ik heb deze, kreeg ik gratis als welkomstgeschenk bij de amazone baby lijst.

4 dagen geleden

Geen luieremmer. Maar wij kunnen de luiers gratis naar de gemeente container brengen. De luiers gaan hier dus gelijk naar buiten

4 dagen geleden

Wij hebben de We too met gewone zakken. Zoals hierboven aangegeven alleen als je de zak vervangt ruik je er iets van. Verder niet!

4 dagen geleden

Hallbar 35 liter van de Ikea. Ideaal! Ook voor wasbare luiers met een waszak van Elskbar een fijne aankoop.

4 dagen geleden

Gewone kleiner container van action bij de achterdeur. Wil dat echt niet in huis. Neem het 1x per week mee naar een incontinentiecontainer in de gemeente

4 dagen geleden

Wij hebben de luieremmer van Tommee Tippee waar je gewone vuilniszakken in kan doen en daar ben ik hartstikke tevreden mee!

4 dagen geleden

Wij hebben de diaper champ, die ruik je nooit! Hoe weet ik dit; ooit voordat we 2 weken op vakantie gingen vergeten te legen.. poep was inmiddels beschimmeld maar je rook het niet🙈😅

4 dagen geleden

Ik heb thuis gewoon een pedaalemmer. Makkelijk met je voet te openen en gooit luier zo erin. Als de bak gewoon gesloten is ruik je niks. Op het werk hebben we een luieremmer en vind soms juist onhandige werken.

4 dagen geleden

Reactie op Hester88

Ik heb die van We Too en vind die prima! Gewone pedaalemmerzakken erin met ...
Wij hebben die inderdaad ook, kunnen gewoon de lukerzakken in waarmee we ze gratis weg kunnen brengen. Ideaal 😀

4 dagen geleden

Geen. Vond het geen fijn idee. We hebben een aparte prullenbak in de schuur voor luiers. Die brengen we in onze gemeente apart weg van al het andere afval.

3 dagen geleden

Geen, die dingen werken nooit 100 procent. Gewoon in een zakje en lekker naar buiten.

3 dagen geleden

Wij gebruiken geen luieremmer, ik vind dat zo'n onzinnige aankoop wij gooien de vieze luiers meteen in de container buiken. Uiteraard doen we ze wel eerst in een luierzakje!

3 dagen geleden

Wij hebben de Korbell luieremmer en gewoon die gratis luier zakken halen 💪 optijd de zak eruit halen en n tip! Leg n watje met zn lekker olie geurtje onder in de bak buiten de zak. Ruikt t altijd fris

3 dagen geleden

Wij hebben een Ubbi, helaas geen container (appartement), en wel betalen per keer dat we afval weggooien. Als hij opengaat stinkt het wel even, maar verder blijven de geurtjes best goed in de emmer. En er passen normale vuilniszakken in.

3 dagen geleden

Reactie op LauraK33

Wij hebben de diaper champ, die ruik je nooit! Hoe weet ik dit; ooit voorda ...
Persoonlijk vind ik dit een onding 🙈 Binnenin gaan de luiers niet naar de zijkant, dus na een stuk of 6 luiers is het 1 stapeltje, draait de deksel niet meer en moet je m elke keer helemaal openen met alle stank van dien om de luiers met je handen naar de zijkanten te duwen zodat er weer wat bij kan. Bij ons stonk hij enorm en zag laatst maden in de deksel!! 😖😖😖 Heb m meteen weggegooid en nu de Korbell gekocht, so far so good! Grappig hoe verschillend de ervaring kan zijn 😅😅

2 dagen geleden

Wij hebben die van diaperchamp net binnen gekregen. Was deze week in de aanbieding bij babypark en hoeft geen navullingen.

2 dagen geleden

Boven simpele emmertje met deksel. Zak erin en klaar Beneden in zakje, naar buiten en verderop in gemeente container