15 Reacties

1 uur geleden

Pampers baby-dry denk ik

1 uur geleden

Baby dry pampers indd

1 uur geleden

Dat lijkt me een luier van Pampers (Premium Protection?).

1 uur geleden

Baby dry denk ik! Wij hebben de 4 hiervan en die lijkt wel heel erg馃槃

1 uur geleden

Zit er veel verschil tussen pampers baby dry en premium protection, weet iemand dat?

1 uur geleden

Reactie op liesjeluum

Baby dry denk ik! Wij hebben de 4 hiervan en die lijkt wel heel erg馃槃
Jaa 4 heeft alleen ander printje dan toch? 馃槉 (we hadden ook 4 daar in het ziekenhuis gezien)

1 uur geleden

Reactie op Aishaaaaa

Zit er veel verschil tussen pampers baby dry en premium protection, weet ie ...
Ja, baby Dry is stugger/ minder zacht en neemt hier te weinig op.

1 uur geleden

Reactie op Aishaaaaa

Zit er veel verschil tussen pampers baby dry en premium protection, weet ie ...
Wij vonden er vrij weinig verschil in zitten. De premium is iets zachter. Baby dry heeft een iets hogere absorptie.

1 uur geleden

De premium protection heeft een streep die blauw wordt als er plas in zit, de baby dry niet. Daarnaast heeft de baby dry een soort blauwe vulling. Daar herken ik de verschillen aan馃き

1 uur geleden

Reactie op KimHester

Wij vonden er vrij weinig verschil in zitten. De premium is iets zachter. ...
Oh hier niet hoor. Met baby Dry lekt ze zelfs overdag door. De urine komt ook door de buitenkant van de luier. Die voelt continu vochtig aan.

1 uur geleden

Hier vond ik ook dat babydry beter lekluiers tegenhield!

16 minuten geleden

Reactie op M_1986

Oh hier niet hoor. Met baby Dry lekt ze zelfs overdag door. De urine komt o ...
Zal verschil per kindje zijn dan wij zijn juist van premium naar dry geruild omdat ze lekte en daarna naar etos. Met mn zoon werkt kruidvat nu goed. Het is altijd een zoektocht met elk kindje en in verschillende periodes dat ze luiers dragen.

13 minuten geleden

Reactie op KimHester

Zal verschil per kindje zijn dan wij zijn juist van premium naar dry geruil ...
Wij gebruiken ook voor de oudste altijd Premium Protection. Nooit problemen mee. Alleen had partner bij boodschappen doen per ongeluk 2 baby dry meegenomen. Hij wilde ze terugbrengen, maar zei ach laat maar zoveel verschil zal het wel niet zijn... 馃檭馃槄馃檲 Ben blij dat 2 kleine pakjes zijn 馃ぃ

6 minuten geleden

Reactie op M_1986

Wij gebruiken ook voor de oudste altijd Premium Protection. Nooit problemen ...
Wel fijn dat altijd 1 merk werkt want ik heb eigenlijk alle merken geprobeerd met mn dochter. Gelukkig is mn zoon nu makkelijker droog te houden 馃ぃ