Ik ben gek op lekkere geurtjes en kan daarvan echt genieten!
Ik wil tijdens m'n bevalling m'n parfum genie meenemen. Lijkt me heerlijk om in de kamer een aangename geur te hebben ipv zo'n ziekenhuisluchtje.
Welke geur vinden jullie de meeste ontspanning geven? Rituals website zegt de Jing lijn, maar die heb ik nog nooit gekozen..
Benieuwd naar jullie ervaringen. Of eventuele andere tips voor lekkere geurtjes tijdens de bevalling...
Niet van Rituals maar ik ben gek op de Zen-lijn van Therme.
Vooral Zen by Night kan ik heel erg van genieten maar ook hammam is heerlijk! Echt een wellness gevoel.
Ik heb hier oliën van, ik ga eens kijken of er ook iets is wat je gewoon in de kamer kan zetten voor lekkere geur, goed idee!
Geen tip maar wel ervaring! Zorg er voor dat je die stokjes neerzet ipv een spray oid. Ik dacht bij mn vorige bevalling ook dat ik het heerlijk zou vinden maar ik werd er óntzettend misselijk en chagrijnig van. De roomspray blijft vrij lang hangen dus als je er dan klaar mee bent dan heb je een soort van pech!😅
Ja ik koos altijd de Dao lijn, en er staat dat die naam veranderd is in Jing, dus inderdaad, die werkt echt heerlijk rustgevend! Heb er vooral doucheschuim van gebruikt. Heerlijk!
Geen tip maar wel ervaring! Zorg er voor dat je die stokjes neerzet ipv een ...
Hier sluit ik me bij aan🤣 riep nog heel zielig “alsof ik het nog niet zwaar genoeg heb, een kind eruit persen en nu ineens weer kotsmisselijk zijn.” 😭🤣