31 Reacties
vorig jaar
De kraamzorg gaf mij als tip dat het sowieso op oliebasis moet zijn en niet op waterbasis. Ik heb ze van Davitamon
vorig jaar
Must haves:
- Kleren die makkelijk uit en aan gaan in het begin met de kleine maatjes. Omslagrompers, of iets met drukknoopjes, niet van die houten friemelknoopjes 😅
- Genoeg hydrofiele doeken
- Draagzak/draagdoek
- zachte vijltjes
- een luiermandje met alles erin: luiers, creme, thermometer., monddoekje etc. Dan heb je alles snel bij de hand als je wilt verschonen of iets nodig hebt
vorig jaar
Beste vit d en k voor de baby vind ik van laveen, maar gaat het puur om voordelig dan zou ik bij kruidvat eigen merk oid kijken. Laveen is wat prijziger
vorig jaar
Ik gebruik gewoon huismerk Kruidvat, op oliebasis. Ook regelmatig in de aanbieding. Ik gebruik voor het badje en de haartjes ook huismerk Kruidvat.
Één van de weinige dingen die voor mij echt onmisbaar waren voor de baby was mijn draagzak.
vorig jaar
-Vitamine d druppels (wij hebben op oliebasis, merk is er denk niet in NL)
-Bepanthen
-weleda shampoo/douche
-weleda babyolie
-weleda weer en wind balsem
-vaseline
-thermometer voor lichaam
-thermometer voor badje
vorig jaar
Reactie op Opgoedgeluk
De kraamzorg gaf mij als tip dat het sowieso op oliebasis moet zijn en niet ...
Mag ik vragen waarom?
Ik lees juist in het geboorte topic van toen de tijd bij mn dochter dat er veel kindjes waren die kramp kregen van druppels op oliebasis..
Onze dochter altijd Davitamon op waterbasis gegeven en nooit ergens last van gehad.
vorig jaar
Reactie op Habt2023
Mag ik vragen waarom?
Ik lees juist in het geboorte topic van toen de tij ...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet.. ook niet naar gevraagd. Ik moest het nog kopen en gewoon gedaan wat zij zei 😅🤭