52 Reacties
één maand geleden
Reactie op elfj2
Even een update. Ik ben net gebeld door de Arbo arts, alles uitgelegd en zo ...
Maar kan je daar dan niet opnieuw contact over opnemen. En anders via je verloskundige? Want ik ben deze week begonnen met halve dagen te werken. En mn verloskundige zei als ik er niet op werk uit kom ze dit zelf bij de arbo gingen aan geven zodat t niet anders was
één maand geleden
Reactie op elfj2
Ziekmelden !! Dit is niet de manier hoe ze met jou om horen te gaan. Zeker nu je zwanger bent! Denk aan je zelf en je kindje. Stres/zwaar tillen, niet “goed” voor je lichaam zorgen kan echt effect hebben op je baby! ❤️
één maand geleden
Reactie op elfj2
Wat rot dat er gewoon niet naar je geluisterd is! Echt slecht ook, want dit doe je niet voor je lol. Hartstikke zwaar! Zowel op je werk niet als bij de arbodienst Blijf in jezelf geloven en je staat helemaal in je recht (!). Probeer je er niet snel bij neer te leggen, want jij kunt straks met langdurige klachten komen te zitten.. Ik zou opnieuw contact opnemen en anders ook via verloskundige contact leggen dat zij dit ook kunnen teruggeven aan de arbo of werk ter bevestiging! En anders tijdelijk maar ziek melden hoor. Dat (zwaar) tillen mag gewoon niet, zijn regels voor.
één maand geleden
Wat vervelend voor je dat je continue weer moet duidelijk maken dat je gewoon niet meer kan werken. Punt. My lordie wat vervelend. Je staat volledig in je recht en hopelijk is dat gezeur gauw over en kun je met alle rust je zwangerschap doorkomen!