197 Reacties
3 maanden geleden
Grappig, bij ons begon ik met zelfgemaakte hapjes en dat wilde ze echt helemaal niet. Nu hebben we een paar weken potjes en nu eet ze heerlijk de zelfgemaakte hapjes! Ze moest er eerst echt niks van hebben.
3 maanden geleden
Ik zou gewoon blijven volhouden met hapjes hoor. Gewoon blijven afwisselen. Dan pakken ze het normaliter gewoon meer op.
3 maanden geleden
Wiens baby is nu ook meer geïnteresseerd in spullen die geen speelgoed zijn en wordt boos als t niet in de handjes en mond mag?
3 maanden geleden
Reactie op Daniëlle1980
Wiens baby is nu ook meer geïnteresseerd in spullen die geen speelgoed zijn ...
Jep hier ook haha, nu hebben we alles waar ze bij kan zo gedaan dat ze dat mag pakken en mee mag spelen. Ze heeft een eigen telefoon die niet aan kan en een afstandsbediening met de batterijen eruit en vindt dat het allerleukste speelgoed 😂
3 maanden geleden
Reactie op Baby13
Een beker met een rietje.. ze vond het helemaal geweldig en nu krijgt ze de ...
Haha wat vreemd! Ik snap ook niet waarom mijn baby wel knijpflesjes snapt maar geen rietje. Wij ‘moeten’ wel open bekertje gebruiken de rest zit ze alleen maar mee te friemelen
3 maanden geleden
Reactie op Daniëlle1980
Wiens baby is nu ook meer geïnteresseerd in spullen die geen speelgoed zijn ...
Haha JA! Ik ga stoppen met speelgoed kopen hoor 😂
3 maanden geleden
Reactie op Fiore1
Wiens baby heeft opeens een afkeer tegen lepels, wat niet zo handig is met ...
De mijne heeft dat een week gedaan! Ik hysterisch knijpfruitjes sanschaffen en allemaal van die zakjes om zelf te vullen... eet ze na een week gewoon weer met plezier van een lepel 🤨
3 maanden geleden
Reactie op sennepen
Wiens baby knaagt en likt er ook aan de salontafel en de box? 😬
JA!
3 maanden geleden
Reactie op Baby13
Zo vind 2 weken nog netjes! Mijne om de 4 dagen ofz😅😩
Hahaha😂 Wat een weerstand zullen ze straks hebben!
3 maanden geleden
Reactie op sennepen
En likt aan de vloer, de muren, het blad van de kinderstoel, aan de hond en eigenlijk overal waar die met zijn mond kan komen🤣🫠
3 maanden geleden
Reactie op sennepen
Mijne trekt zich op aan de bank en terwijl hij doet doet moet de hele weg omhoog zijn tong over de bank gehaald worden 😅