197 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook geen zelf gemaakte hapjes, alleen maar potjes wilt ze.

3 maanden geleden

Grappig, bij ons begon ik met zelfgemaakte hapjes en dat wilde ze echt helemaal niet. Nu hebben we een paar weken potjes en nu eet ze heerlijk de zelfgemaakte hapjes! Ze moest er eerst echt niks van hebben.

3 maanden geleden

Een beker met een rietje.. ze vond het helemaal geweldig en nu krijgt ze de rillingen al als ze het ziet 😂🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Ik zou gewoon blijven volhouden met hapjes hoor. Gewoon blijven afwisselen. Dan pakken ze het normaliter gewoon meer op.

3 maanden geleden

Wiens baby is nu ook meer geïnteresseerd in spullen die geen speelgoed zijn en wordt boos als t niet in de handjes en mond mag?

3 maanden geleden

Wiens baby heeft opeens een afkeer tegen lepels, wat niet zo handig is met de vitamine druppels

3 maanden geleden

Reactie op Daniëlle1980

Wiens baby is nu ook meer geïnteresseerd in spullen die geen speelgoed zijn ...
Jep hier ook haha, nu hebben we alles waar ze bij kan zo gedaan dat ze dat mag pakken en mee mag spelen. Ze heeft een eigen telefoon die niet aan kan en een afstandsbediening met de batterijen eruit en vindt dat het allerleukste speelgoed 😂

3 maanden geleden

Reactie op Daniëlle1980

Jup! De bloempot is favoriet om te graven.. Naartoe kruipen, netjes wachten tot wij even wegkijken en dan slaat ie z'n slag..

3 maanden geleden

Reactie op Baby13

Een beker met een rietje.. ze vond het helemaal geweldig en nu krijgt ze de ...
Haha wat vreemd! Ik snap ook niet waarom mijn baby wel knijpflesjes snapt maar geen rietje. Wij ‘moeten’ wel open bekertje gebruiken de rest zit ze alleen maar mee te friemelen

3 maanden geleden

Reactie op Daniëlle1980

Haha JA! Ik ga stoppen met speelgoed kopen hoor 😂

3 maanden geleden

Reactie op Fiore1

Wiens baby heeft opeens een afkeer tegen lepels, wat niet zo handig is met ...
De mijne heeft dat een week gedaan! Ik hysterisch knijpfruitjes sanschaffen en allemaal van die zakjes om zelf te vullen... eet ze na een week gewoon weer met plezier van een lepel 🤨

3 maanden geleden

Wiens baby knaagt en likt er ook aan de salontafel en de box? 😬

3 maanden geleden

Wiens baby is er ook om de 2 weken verkouden 🤧?😅

3 maanden geleden

Reactie op Gezelligdatjeerbent

Wiens baby is er ook om de 2 weken verkouden 🤧?😅
Zo vind 2 weken nog netjes! Mijne om de 4 dagen ofz😅😩

3 maanden geleden

Reactie op sennepen

JA!

3 maanden geleden

Reactie op Baby13

Zo vind 2 weken nog netjes! Mijne om de 4 dagen ofz😅😩
Hahaha😂 Wat een weerstand zullen ze straks hebben!

3 maanden geleden

Reactie op Gezelligdatjeerbent

Hahaha😂 Wat een weerstand zullen ze straks hebben!
Hier de allereerste 4 dagen kdv, twee weken ziek, niet drinken dus ziekenhuisopname, antibiotica kuurtje op = vol goeie moed klaar voor kdv, heeft ze deze ochtend koorts 🙉

3 maanden geleden

Reactie op sennepen

En likt aan de vloer, de muren, het blad van de kinderstoel, aan de hond en eigenlijk overal waar die met zijn mond kan komen🤣🫠

3 maanden geleden

Reactie op sennepen

Mijne trekt zich op aan de bank en terwijl hij doet doet moet de hele weg omhoog zijn tong over de bank gehaald worden 😅

3 maanden geleden

Wiens baby spuugt haar speen uit om aan de stang van het winkelwagentje te knabbelen?