20 Reacties

7 dagen geleden

Je kan ook denken aan wollen romper of slaapzak!

7 dagen geleden

Hi, vind ik ook lastig ja! Kraamzorg gaf aan deken van wol of katoen, evt. 2 zodat je met laagjes kan werken. Verder sowieso met kruiken werken (maar dat doe je in principe altijd). Ik zat zelf te kijken naar de Koeka dekens met teddy.

7 dagen geleden

Warme pyjama, romper, lakentje, dekentje. En dan nog een deken achter de hand hebben voor het geval dat. Na de eerste weken een lekkere warme slaapzak.

7 dagen geleden

Ik heb de koeka wiegdeken met teddy gekocht

7 dagen geleden

Niet echt een dekentje, maar ik heb de Hvid cocoon als cadeau gevraagd aan m’n schoonouders. Ziet er zo mega comfi uit, en een vriendin was er ook erg over te spreken!

7 dagen geleden

Ik ga voor wolproducten, dit houd een baby lekker warm. Denk aan romper, muts en een cocoon. Daarnaast een koeka wiegdeken met teddy gekocht.

7 dagen geleden

Reactie op CSB96

Ik ga voor wolproducten, dit houd een baby lekker warm. Denk aan romper, mu ...
Ik ben zelf kraamverzorgende en als een baby niet warm wil worden/niet op temperatuur blijft laat ik ouders als ze dit kunnen een of meerdere producten van wol aanschaffen.

7 dagen geleden

Ik denk wel dat je moet oppassen met een wollenromper bij gevoelige babys. Kan voor irritatie of jeuk zorgen. Zal dan eerder kiezen voor een wollen deken

7 dagen geleden

Reactie op brritt

Ik denk wel dat je moet oppassen met een wollenromper bij gevoelige babys. ...
Merinowol niet hoor, is heel zacht. En ik krijg van alles jeuk

7 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Niet echt een dekentje, maar ik heb de Hvid cocoon als cadeau gevraagd aan ...
Ja dat was hier echt een lifesaver! Inmiddels een aardige collectie opgebouwd. Door die cocoon in combinatie met slofjes en mutsje hadden we bij onze 3e bijna geen kruiken nodig, alleen in de nacht

7 dagen geleden

Reactie op Nanne4

Ja dat was hier echt een lifesaver! Inmiddels een aardige collectie opgebou ...
Wat fijn om te lezen! Ik ben na een zomer geboren in een heuse hittegolf in juni, echt een beetje huiverig voor de koude januari nachten straks! Haat die kruiken 🥹

7 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Wat fijn om te lezen! Ik ben na een zomer geboren in een heuse hittegolf in ...
Ja echt het geld waard. Duur in aanschaf maar zoveel gebruiksplezier. Slofjes gaan ook super lang mee. Ons dochtertje werd in een koude aprilmaand geboren, niet helemaal met de winter te vergelijken natuurlijk. Maar alsnog erg veel aan de items gehad

7 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Wat fijn om te lezen! Ik ben na een zomer geboren in een heuse hittegolf in ...
‘Zomer baby, geboren in een heuse hittegolf’ Moest dat zijn

6 dagen geleden

Inderdaad, let erop dat het van merinowol is

6 dagen geleden

Ik lees even mee, ben hier zelf ook zoekende in! En wat ik me ook afvraag, welke dekens zijn geschikt voor in de kinderwagen om lekker mee te wandelen en naar buiten te gaan? Ik heb al een wollen inlegger van nanami gekocht en benieuwd wat fijn is voor in de reiswieg? Iemand tips ?:)

6 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Merinowol niet hoor, is heel zacht. En ik krijg van alles jeuk
Nee dat klopt inderdaad!

6 dagen geleden

Zouden jullie trouwens eerder voor een wollen jasje gaan of voor een heel pak? Ik zag dat die van Engel geen knopen onder lijken te hebben dus dat lijkt me vet irritant🙈

6 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Zouden jullie trouwens eerder voor een wollen jasje gaan of voor een heel p ...
Ik ben voor een jasje gegaan, omdat de baby straks of in de maxi-cosi ligt (met voetenzak) of in de kinderwagen (met dekentje) of jn de draagzak (met mijn jas er overheen)

6 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Wij hebben altijd gewoon een jasje gebruikt. Wel zonder capuchon anders is het onhandig met liggen. In de draagzak zit de baby onder mijn jas, in de kinderwagen of maxi cosi onder een dekentje.

6 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

De pakjes van Engel kan je bij de voeten en handen omvouwen, zodat alles ‘dicht’ zit. Bij jasje heb je dat niet.