37 Reacties
8 maanden geleden
Inderdaad ideaal om haar even veilig ergens te kunnen zetten en dat ze ondertussen kan spelen. Wij hebben die van Little Dutch, zet hem ook weleens in de badkamer zodat ik even kan douchen, ideaal. Zou voor erbij lekker basic kopen, kijk vooral naar of er leuke speeltjes aan hangen
8 maanden geleden
Ik heb gewoon een goedkope van prenatal... denk dat die €30. Voor momentjes als even douchen etc is die wel handig. Maar zou het niet aanschaffen voor bezoekjes ofzo. Dan kun je net zo goed een dik kleed meenemen. Is nog beter ook voor de baby, meer bewegingsvrijheid. Wipstoel is voor lange tijd schijnbaar ook niet goed.
8 maanden geleden
Hier ook de cheapass versie van de Prenatal. Wordt veel gebruikt, ook na voeding om toch nog ff iets langer rechtop te houden ivm reflux ipv direct op de rug liggen. Deze kan je ook 'stil' zetten. En makkelijk te verslepen naar de badkamer of andere kamer idd als je hem daar ff nodig hebt.
Liefst ligt onze dochter toch op een boxkleed oid. Maar dan blijf ik wassen 😅
8 maanden geleden
Mijn baby (16 weken) wil alleen maar bewegen en rollen, wij hebben er eentje gekregen voor als ik boven wat ga strijken of onder de douche sta. Ik kan haar er verder niet blij mee maken. Maar als jouw kleintje er heerlijk in dut en doet, dan denk ik: doen! Zou er niet teveel aan uitgeven want over niet al te lang willen ze alles behalve vastzitten verwacht ik!
8 maanden geleden
Ik vind het ideaal zeker als je meerdere kinderen hebt. Even snel weg kunnen leggen op veilige manier vlak bij je met douchen of onder het koken. Ik heb de deluxe versie van prenatal is ook prima. Denk dat het merk niet veel uit maakt gaat om de functie. En dat hij makkelijk te gebruiken en mee tenemen is naar elke gewenste ruimte
8 maanden geleden
Ik heb deze babybjorn (via Marktplaats) en vind het ideaal! Onze kleine vindt het leuk, we hebben ook de speelboog erbij en hij speelt al heel bewust met de speeltjes. Het is ideaal om even je handen vrij te hebben, recht op te zetten na een voeding etc. Omdat hij helemaal plat in te klappen is kun je hem ook makkelijk meenemen ergens naar toe. Wij hadden hem mee op vakantie en dit was de stoel waar hij bijvoorbeeld even in zat als wij aan het eten waren. Ik zet 'm ook weleens in de badkamer als ik ga douchen ofzo. Ik ben er blij mee 😊
8 maanden geleden
Ik wilde eerst ook voor de babybjorn gaan door goede ervaringen vanuit m'n werk in de kinderopvang. Maar inderdaad wat een prijs! Dus ben bij hetzelfde stoeltje uitgekomen maar dan van Deryan. Net zo prima, nieuw voor €40. Hier wilt ze er ook maar hoogstens 10 minuten in maar dus meer dan uitbuiken is het niet, maar voor dat geld is dat dan ook geen ramp 😊
8 maanden geleden
Wij hebben een gewone wipstoel en gebruiken hem als we zelf eten en hij er lekker bij wil zijn. Of buiten op de tafel oid. Houdt er wel rekening mee dat je een gewone wipper meestal tot ca. 9 kilo kan gebruiken en de baby bjorn tot 13 kilo.
8 maanden geleden
Ik heb er een van Qute de goedkopere versie van €50, heel licht om te dragen. Vooral in het begin veel aan gehad toen hij met krampjes geen seconde alleen kon zijn en bijna niet sliep overdag. Dan douchte ik met hem daarin in de badkamer naar ook langer dan 15 min achter elkaar heeft hij er niet in gezeten. Ik vind het wel een uitkomst voor dat soort momenten, wat de andere je en andere mama zegt even opmaken, uitbuiken, douchen met een speeltje in zn hand. Als ik hem langer wil vermaken dan ligt hij op zo’n babygym ook nog eens heel interessant, interactief en super makkelijk mee te nemen. Kan zich daar zeker een uur vermaken.
8 maanden geleden
Wij hebben een ‘wipstoeltje’ die je op een meegroeistoel kunt zetten. 3 in 1 zeg maar. Nu in de wipstoel, straks een zitgedeelte met eetplateau en veel later gewoon een ‘trip trap’ stoeltje. Vind dat echt superhandig ipv alles apart te hebben. Hij ‘zit’ dus zo vaak al bij ons aan tafel als we aan het eten zijn, tijdens koken en ook voor buiten. Hij wilt graag alles zien, in de box is hij het snel zat.
8 maanden geleden
Reactie op LJ
Wij hebben een ‘wipstoeltje’ die je op een meegroeistoel kunt zetten. 3 in ...
Bekijk Kinderkraft ENOCK - Houten Kinderstoel 3-in-1 - Hoge babystoel - Hoogte verstelbaar in 5 niveaus - 3-punts gordels, - Tot 10 jaar - Beige op: https://www.bol.com/nl/p/kinderkraft-enock-houten-kinderstoel-3-in-1-hoge-babystoel-hoogte-verstelbaar-in-5-niveaus-3-punts-gordels-tot-10-jaar-beige/9300000225343106?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Dit idee. Er zit bij ons ook apart een stang bij voor de ‘wipstoel’ dus op vakantie is ie ook meegegaan.
8 maanden geleden
Hier is de baby Bjorn een enorm succes, vooral ook om mee te nemen naar oma en opa. Onze dochter wil er altijd bij zitten/alles in de gaten houden en ondanks dat ze nog niet zelfstandig kan zitten kan ze in de wipstoel er altijd bij zijn. Ze begint nu ook zelf te wippen en schaterlachen dat ze dan doet!