16 Reacties
één maand geleden
Wij zitten/zaten in het zelfde schuitje. Er zijn op facebook allemaal groepen hiervoor,en eventueel zoeken naar particuliere huur een optie?
één maand geleden
Reactie op kay1706
Jaa wij zoeken ook patriculier. Op facebook zie ik wel wat voorbij komen, m ...
Uhm ik zal eens voor je kijken! Stuur me anders een een berichtje op insta! Jenniferpleyster
één maand geleden
Wij hebben in 1 jaar tijd 2x via mvgm kunnen huren. Dat is de website ikwilhuren.nu het was het waard voor ons om premium te nemen zodat je een mail krijgt als er wat beschikbaar komt. Je moet namelijk als eerste proberen te reageren. Zelf 3x per dag de site checken nog extra kan ook geen kwaad.
Veel succes!! <3
één maand geleden
Weet niet uit welke gemeente je komt. Hier bijvoorbeeld is er maatschappelijk binding. Altijd bij mn ouders gewoond, toen op zoek naar eigen woning en omdat ik al zo lang in de gemeente woon had ik voorrang. Maar dit is per gemeente verschillend.
één maand geleden
Wij hebben Vesteda als verhuurder, die werken volgens wie het eerst reageert mag als eerste komen kijken naar een woning. Dus als je regelmatig tijd hebt om op de website te kijken zou dat nog een optie kunnen zijn? Zo zijn wij ook relatief snel aan een woning gekomen (wonen nu in Zoetermeer), omdat ik tijdens werk het scherm met de woningen open had staan en regelmatig eens ververste 😉
één maand geleden
Herkenbaar, wij moeten per april ons huurhuis uit, regio Utrecht. Echt niet te doen hier.
Wij hebben de moeilijke -vooral met twee baby's straks- maar toch betere keuze gemaakt om naar een gebied te verhuizen waar het wel betaalbaar is.
Wij vinden het echt heel moeilijk maar hebben nu een huis kunnen kopen in Assen met 4 slaapkamers, in plaats van een 1 kamer appartementje in deze regio (waar eigenlijk ook niets beschikbaar was).
Geen idee of het voor jullie een optie is, snap ook dat het heel moeilijk is, wij vinden het ook heel moeilijk om al onze sociale contacten en ons werk achter te laten, maar misschien wel iets om over na te denken. Als je kijkt hoeveel huis je krijgt voor je geld is het bizar in vergelijking met de randstad
één maand geleden
Wij wonen nu met 3 kindjes in een 3 kamer woning. Wij zijn nu in verwachting van ons 4de kindje. Deze zal bij ons op de kamer slapen. Nu al een tijd lang op zoek naar een andere woning. Wij staan bijna 7 jaar ingeschreven maar komen alsnog op plek 81 als we reageren op een woning. Er hebben dan wel 625 personen op de woning gereageerd. We hopen wel over een aantal jaren een woning te hebben, want je kan niet tot in de eeuwigheid met een kleintje op je kamer blijven.
één maand geleden
Reactie op kay1706
Dankje iedereen voor de reacties. Helaas is kopen voor ons geen optie. Wel ...
Ja, je moet daar echt veel op die site zitten en dan geluk hebben. (Wij hebben dat geluk idd gehad, hopelijk jullie ook ☺️)