24 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben een boxkleed van de kringloop

5 maanden geleden

Volero.nl ! Ontzettend blij mee. Groot, wasbaar, zacht en hele goede kwaliteit!

5 maanden geleden

Reactie op FionaPhiri

Volero.nl ! Ontzettend blij mee. Groot, wasbaar, zacht en hele goede kwalit ...

5 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/lifegoods-speelmat-xl-foam-opvouwbaar-multicolor-puzzel-86-delig-180x180-cm/9200000119057390/?cid=1752076370087-1082337111267&bltgh=vhrTjaTAovelZy6ytUFK2A.4_54.56.ProductImage Deze lettermat hebben wij al 3 jaar. Mn dochter vind hem nog steeds leuk en bij mn zoon is het nu ook een hit. Als ze eenmal rollen en kruipen is eigenlijk alles te klein want ze gaan de hele woonkamer door. Maar deze is wel lekker voor de eerste fases.

5 maanden geleden

Hij is ook gemakkelijk schoon te maken erg handig want die kindjes kwijlen nogal en gaat wel eens een mondje melk uit dan is een groot kleed wat onhandig.

5 maanden geleden

Wij hebben een grote speelbox waar die in moet 😋 bij voorkeur dus wel stof want foam kunnen we daar waarschijnlijk niet precies indrukken. Bij stof maakt dat minder uit! Ik had die van Volero al gezien, die is dus dik genoeg. Fijn

5 maanden geleden

Bekijk Speelmat - Dubbelzijdig - Speelkleed - Speelmat Baby - Speelkleed Baby - Speelmat Foam - 150 x 200 cm - Opvouwbaar - Inclusief Opbergtas - Beige op: https://www.bol.com/nl/p/speelmat-dubbelzijdig-speelkleed-speelmat-baby-speelkleed-baby-speelmat-foam-150-x-200-cm-opvouwbaar-inclusief-opbergtas-beige/9300000186891278?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Wij hebben deze. Ook heel handig en snel op te bergen, zacht genoeg en makkelijk schoon te maken.

5 maanden geleden

Reactie op undefined

Wij hebben een grote speelbox waar die in moet 😋 bij voorkeur dus wel stof ...
Ohja dan ben je maat gebonden. Hij ziet er heerlijk uit. Ieder zn eigen voorkeuren 😊

5 maanden geleden

Reactie op undefined

Wij hebben een grote speelbox waar die in moet 😋 bij voorkeur dus wel stof ...
Wij hebben een puzzelmat gekocht en de puzzelstukken op maat geknipt! Dat werkt echt fantastisch en ik merk nu al dat ze zich makkelijker kunnen verplaatsen. En lekker dik en niet hard

5 maanden geleden

Ik heb een koeka boxkleed via Vinted gekocht, gebruik hem voor buiten maar is goed stevig en dik!

5 maanden geleden

Boxkleed is iets te klein helaas. Die puzzel zou ook nog kunnen! Hadden we al naar gekeken maar leek me niet zo zacht. Hoe ervaar je dat?

5 maanden geleden

Reactie op undefined

Boxkleed is iets te klein helaas. Die puzzel zou ook nog kunnen! Hadden we ...
Hij dempt de harde vloer zegmaar. Het is ook een beetje hoe ver je kindje in de ontwikkeling is denk ik toen hij nog niet zo sterk was had ik er een kleed op maar nu kan hij zn hoofd goed houden en is dat zeker niet nodig. Als ze goed rollen boinken ze niet.

5 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

Wij hebben een puzzelmat gekocht en de puzzelstukken op maat geknipt! Dat w ...
Oh je hebt ook van deze bij de action voor onder het zwembadje, super cheap!

5 maanden geleden

Reactie op undefined

Boxkleed is iets te klein helaas. Die puzzel zou ook nog kunnen! Hadden we ...
Wij zijn echt fan en mijn dochters vinden het ook echt geweldig! Ze hebben er veel meer grip op en vinden het geweldig om met hun nageltjes over het foam te gaan😂 Het is inderdaad niet heel zacht maar als ze omrollen bijvoorbeeld is het zacht genoeg om met hun hoofd op te landen. Sinds we deze grondbox met puzzelmat hebben kunnen mijn dochters zich veel langer zelf vermaken☺️ En heel makkelijk schoon te houden want iets als kwijl blijft er bijvoorbeeld gewoon op liggen en kan je zo wegvegen. Geen idee of die van de Action ook zo fijn zijn hoor, wij hebben hem van Amazon.

5 maanden geleden

Ik heb een speelkleed van Ikea, eentje van vroeger maar zie dat ze nu ook leuke hebben

5 maanden geleden

Bekijk Mamabrum Dubbelzijdige Vouwmat - Stad/Zandbeige op: https://www.bol.com/nl/p/mamabrum-dubbelzijdige-vouwmat-stad-zandbeige/9300000194502541?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb deze, niet de mooiste misschien, maar wel lekker makkelijk schoon te houden, en makkelijk mee te nemen!

5 maanden geleden

Heb maar geïnvesteerd in een duurdere vloerkleed. Erg zacht, dik, groot en staat mooi als decoratie ook voor de toekomst. Onze vloer is vaak erg koud, hoog plafond, kou blijft laag, dus een dik speelkleed was wel gewenst, ook omdat ze haar hoofdje makkelijk hard liet vallen. Ze rolt er zelden vanaf (hij ligt nu in een hoek. Makkelijk in onderhoud. Wel prijzig, Sorry als dat tegen je wens in gaat. Maar ik heb er geen spijt van deze aanschaffing. . https://www.bol.com/nl/nl/p/hakuna-matte-korallen-samtmatte-spielmatte-voor-baby-200x150x2cm-beige-puzzelmat-voor-baby-met-memory-schuim-baby-speelmat-met-antislip-onderkant-om-te-spelen-oeko-tex-100-certificaat/9300000165202431/

5 maanden geleden

Nou mijn schoonmoeder heeft een dekbed over, dus die leg ik lekker onder het kleed dat we nu hebben en dan is het klaar goed. Scheelt weer terugsturen en een nieuwe keuze maken 😅