66 Reacties
4 maanden geleden
Mijn ontstekingswaarde zijn van 1300 naar ruim 2000 gegaan. Ik heb pas einde vd maand een belafspraak. Ben nu 13 + 3 dagen. Gisteren 13 weken echo gehad, die was heel goed, maar maak me nu wel beetje zorgen. Voel me gelukkig wel goed.
4 maanden geleden
Reactie op Liannedejong
Mijn ontstekingswaarde zijn van 1300 naar ruim 2000 gegaan. Ik heb pas eind ...
Oeii wel vervelend dat het nu hoger gaat voor je... maar fijn dat het goed gaat met je kindje😊
4 maanden geleden
Reactie op Liannedejong
Mijn ontstekingswaarde zijn van 1300 naar ruim 2000 gegaan. Ik heb pas eind ...
Sterkte! Wel fijn om te horen dat het met je kindje goed gaat. Gebruik je op dit moment medicijnen?
4 maanden geleden
Dag allemaal! Door mijn open buik operatie 4 jaar geleden heb ik last van littekens. Ik merk sinds een paar dagen dat het enorm van binnen trekt. Herkent iemand dit ook? Tips zijn welkom
3 maanden geleden
Hi merken jullie ook dat naarmate de buik groeit je meer last krijgt van je darmen?
3 maanden geleden
Reactie op Butterfly90
Hi merken jullie ook dat naarmate de buik groeit je meer last krijgt van je ...
Een soort steek gevoel
3 maanden geleden
Reactie op Butterfly90
Hi merken jullie ook dat naarmate de buik groeit je meer last krijgt van je ...
Ik heb daar nog geen last van, maar mn buik is ook nog niet echt gegroeid (16+2 weken). Heb relatief weinig klachten op stijgende ontstelingswaarde (nu 3100) en moeheid. Krijg budesonide ervoor.
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal (en ook met jullie kindjes)!
3 maanden geleden
Reactie op LoMu
Budesonise klysma's? Volgens mij heb ik die bij mijn vorige zwangerschap g ...
Nee geen klysma's. Budesonide pillen. 3 pillen per dag en over een aantal weken afbouwen naar 2.
3 maanden geleden
Reactie op LoMu
Hebben jullie toevallig ook lage ijzerwaardes? (Ferritine)
Mijn gynaecolo ...
Ik had dat vroeger heel erg. Ook paar keer ijzerinfuus gehad maar nu al jaren goed.
Je kan ook evt zelf ijzertabletjes kopen als je bang bent dat het gaat dalen of appelstroop eten etc. maar ben je vast bekend mee. Of met artsen overleggen.
3 maanden geleden
Reactie op LoMu
Hebben jullie toevallig ook lage ijzerwaardes? (Ferritine)
Mijn gynaecolo ...
Ja..ben ik mee bekend. Mijn waardes zijn standaard lager dan gemiddeld. Loopt het echt de spuigaten uit, dan krijg ik een infuus. Maar standaard zit ik wel lager.. krijg het nooit "perfect" zeg maar. Heb het soort van geaccepteerd :)
Verloskundige zei dat ik ijzertabletten "moest" sikken. Over 2 weken weet ik of dat iets doet..l
3 maanden geleden
Reactie op mrs-moestuin
Ja..ben ik mee bekend. Mijn waardes zijn standaard lager dan gemiddeld. Loo ...
Ik heb dit dus ook, en eigenlijk merk ik er verder nooit wat van (ook nu niet). Het is meer nu in de zwangerschap dat ik me opeens afvraag hoe erg dit is...
Zal wel even tabletten gaan halen. Benieuwd of dat bij jou wat doet!.
3 maanden geleden
Zijn jullie van plan om borstvoeding te geven ondanks medicatie gebruik
3 maanden geleden
Reactie op Butterfly90
Ja, bij m'n eerste ook 9 mnd borstvoeding gegeven. Slik purinethol en mocht de eerste 4 uur na inname geen borstvoeding geven. Wel gedoe in t begin, maar op gegeven moment zit er gelukkig meer ritme in en langer tussen voedingen...
Jij ook van plan om borstvoeding te geven?
3 maanden geleden
Reactie op Butterfly90
Als het lukt/mag wil ik dat wel graag doen. Maar vind het ook geen ramp als het flessenvoeding wordt.