66 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op LoMu
Ja, bij m'n eerste ook 9 mnd borstvoeding gegeven. Slik purinethol en mocht ...
Ik wil het wel heel graag maar weet niet of het kan met mijn medicatie. Dat moet ik nog navragen.
Ik gebruik 1 x per week adalimumab en om de dag 10 mg thiosix
3 maanden geleden
Reactie op Butterfly90
Ik wil het wel heel graag maar weet niet of het kan met mijn medicatie. Dat ...
Me to, maar volgens mij mag je gwn borstvoeding geven. Ik begin wel te twijfelen als je op internet zoekt dus zal het zeker nog een keer aankaarten bij mn arts.
3 maanden geleden
Reactie op Butterfly90
Ik wil het wel heel graag maar weet niet of het kan met mijn medicatie. Dat ...
Juist door Thiosix werd bij mij afgeraden ik slik die elke dag 10mg en ik krijg infuus infliximab en ook met mijn infuus had het niet gemogen en ben toch meteen met kv begonnen na geboorte van me kindje die nu bijna 6maanden is
3 maanden geleden
Reactie op Liannedejong
Me to, maar volgens mij mag je gwn borstvoeding geven. Ik begin wel te twij ...
Mijn arts vertelde dat Lareb.nl voor hen leidend is. Weet niet of je daar al had gekeken? Echter, stond bij mijn medicatie ook dat het 'onvoldoende onderzocht' was, maar de arts legde uit dat wel was gebleken dat het na 4 uur zo goed als verdwenen was uit bv...
Het is zo lastig... hoop voor jullie dat 't kan! En zo niet, is kunstvoeding gekukkig ook hartstikke goed..
19 dagen geleden
Hi hoe gaat het met iedereen?
Ik ben inmiddels 26+ 4 weken zwanger en tot nu toe verloopt het vrij goed op wat klachten na
Gebruik nu nog steeds wekelijks Amgevita en dagelijks 10 mg thiosix
18 dagen geleden
Reactie op Butterfly90
Hi hoe gaat het met iedereen?
Ik ben inmiddels 26+ 4 weken zwanger en tot ...
HoiHoi,
Inmiddels 29+2 weken. Voel me heel goed, maar berg medicijnen extra: poedertje voor stoelgang, elke dag bloedverdunners spuiten, budesonide mag ik nog steeds niet afbouwen etc. Maar this voor een goed doel. Ons meisje groeit goed. Nog een paar weken ...
Tijd gaat hard!