9 Reacties

茅茅n dag geleden

Yes ik ben zwanger van de 3e. Eind januari uitgerekend. Ik ben recent wel medisch geworden, maar ik voel me nog prima. Hopelijk blijft de kleine lekker zitten tot het einde en kan ik vagina bevallen. Ik vind het heerlijk hoe de oudste uitkijkt naar de baby. Ik vond de 2e heel soepel meegaan in ons ritme, dus daar gaan we bij een 3e weer voor. Komt vast helemaal goed.

茅茅n dag geleden

Ik ben zwanger van de 3de en op 9 januari krijg ik mijn keizersnede! Mijn jongens zijn 5 en 3 jaar en verheugen zich enorm erop. En wij op de allerlaatste keer baby tijd ingaan馃┓

茅茅n dag geleden

Hier ook nummer 3 in aantocht! Heb al twee grote broers lopen van bijna 8 en 10 jaar oud en verwachten nu eind Januari een meisje 馃挐 We zijn er nog niet helemaal klaar voor, haar kamertje is nog niet helemaal klaar. Maar heb wel zin in mijn verlof straks. Wasjes draaien en lekker de puntjes op de i zetten 馃グ

茅茅n dag geleden

Hier ook zwanger van de 3de broer(12) en zus(9) kijken er erg naar uit! Ergens vind ik het zelf wel spannend opnieuw die baby tijd馃槈. De andere twee zijn al zo zelfstandig.., veder moet er nog een hoop gedaan worden maar uiteindelijk komt het vast goed 馃槉

茅茅n dag geleden

Ik ben zwanger van de 3e. Onze dochter wordt 6 rond de uitgerekende datum en onze zoon is net 4. De kamer is geschilderd, de meubels staan er, nu nog een fijne stoel en wat leuke accessoires. Ik vind het wel weer spannend hoor! De oudste gaan naar school en zijn steeds zelfstandiger aan het worden en hoef geen ogen meer mijn achterhoofd te hebben. Ik kijk er wel naar uit dat ik voor deze baby alle tijd heb, ben gestopt met werken en deel van de dag alleen met haar. Met de 2e was het, door het kleine leeftijdsverschil, echt overleven en aan de lopende band luiers, slaapjes, etc. Grote zus en broer vinden het reuze interessant dat ze een babyzusje krijgen.

茅茅n dag geleden

Eerste zwangerschap en kan niet wachten de kleine te ontmoeten. Alleen ben zooo angstig voor de bevalling en de tijd erna. Hoop zo dat het allemaal niet traumatisch gaat zijn. Gelukkig heb ik een coach in het ziekenhuis maar meer kan ik ook niet helaas.

茅茅n dag geleden

Reactie op Babynr2boy

Ik ben zwanger van de 3de en op 9 januari krijg ik mijn keizersnede! Mijn j ...
Oh ja dat heb ik ook. Heel bewust alle fases nog 1 keer. 馃グ

茅茅n dag geleden

Reactie op DSL-1993

Eerste zwangerschap en kan niet wachten de kleine te ontmoeten. Alleen ben ...
Het klinkt alsof je al hulp hebt gezocht. Er zijn echt heel veel positieve ervaringen over de bevalling en kraamperiode. Ook als de bevalling niet volgens het boekje ging zijn er genoeg vrouwen die er positief op terug kijken. Je hebt het niet voor het zeggen hoe de bevalling verloopt maar ook jij kan dit!

茅茅n dag geleden

Hier zwanger van de 7e. Eind januari uitgerekend. Ik begin er mentaal langzaam klaar voor te zijn. Maak me alleen 'druk' om de periode als mijn man weer fulltime gaat werken en ik alles weer zelf ga regelen. En dan meer mbt activiteiten, sporten van de kids. Elke dag hebben we wel meerdere activiteiten na school. Ik weet dat dat vanzelf weer goed komt. Is weer even wennen straks met een kleintje erbij.