118 Reacties

5 maanden geleden

Hier 7 maanden verder en amper tot geen bloedverlies gehad! Terwijl ik een koperspiraal heb laten zetten. Ik kolf wel 2 keer per dag tijdens werk maar verder alles live voeden. Vind het ideaal 😁

5 maanden geleden

Ik ben een alleenstaande mama, volledige borstvoeding + letterlijk iedere luier en huid op huid en echt alles alleen gedaan. 24/7 met mijn baby. Dacht mijn lichaam het leuk te vinden na 7 weken weer vruchtbaar te zijn 😒 (al kan het ook zijn na 10 weken, twijfelgeval of die eerste een nabloeding/ placentarest was of al een echte menstruatie)

5 maanden geleden

Zoontje is nu 6 maanden en ook nog niet ongesteld. Geef ook volledig bv kolf 3x in de week op het werk ik werk nog halve dagen. Bij mn eerste werd ik rond 11 maanden ongesteld.

5 maanden geleden

Op één dag na 6 maanden na bevalling voor het eerst weer ongesteld. Na mijn 1e waren de menstruaties veel heftiger, nu juist heel licht.

5 maanden geleden

Ik dacht na 7 weken weer ongesteld te zijn, maar misschien was het een late nabloeding want sindsdien niets meer (dochter is nu zes maanden).

5 maanden geleden

Je vroeg wie niet, maaarr ik kolf nooit en geef ook alleen live bv. Ik dacht vorige maand ongesteld te worden maar het bleef bij echt donker bijna zwart bloed heeeel lichtjes. Was snel weer weg. Ook inderdaad vaak hormonaal geweest, lichte menstruatie krampen en puistjes/onzuivere huid. Maaar vorige week ben ik toch écht ongesteld geworden. Terwijl s nachts voed ik ook een stuk of 2-3-4x nog. Overdag elke 2-3 uur. Was totaal niet pijnlijk als wat ik gewend was. Wel meer bloed.

5 maanden geleden

Dochter 7 maand, 7 maand fulltime live bv, sinds 1 week kolven. Nog niet ongesteld geworden

5 maanden geleden

Ik ook nog niet! Zoontje is nu bijna 7 maanden en ben sinds een week gestopt met bv. Heb wel vaker lage krampen al gehad en heel veel acne 😔

5 maanden geleden

Ik ook nog niet, volledig borstvoeding (en kolven als ik op werk ben) .. 7 maandjes

5 maanden geleden

Ik ook nog niet (volledige borstvoeding) en vind het heerlijk

5 maanden geleden

Dochter is 6 maanden en nu 2 x ongesteld geweest weer. Ook volledig borstvoeding. Toch wel jammer haha

5 maanden geleden

Kleine is bijna 6 maanden en ook nog geen menstruatie. Bij onze vorige pas toen ze bijna een jaar was voor het eerst, tot 9/10 maanden bv gegeven.

5 maanden geleden

Mijn zoontje is binnenkort 7 maanden en ik heb nog geen menstruatie gehad. Ik geef deeltijds bv. Bij mijn oudste zoontje is mijn productie na 8 maand stilgevallen door omstandigheden. Pas na maand 10 is mijn menstruatie toen weer opgestart.

5 maanden geleden

Bij mijn eerste werd ik na 14,5 maand weer ongesteld. Bij de 2e na 16 maanden. Ik word het sowieso niet zolang ik nog nachtvoedingen geef.

5 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Je vroeg wie niet, maaarr ik kolf nooit en geef ook alleen live bv. Ik dach ...
Ik heb na mijn eerste bevalling nooit meer meer menstruatiepijn gehad. Bij mij collega was dat juist andersom. Misschien heb je geluk

5 maanden geleden

Ik kolf fulltime, maar ondanks alleen kolven ook nog niet ongesteld. Dochter is nu bijna 6.5 maand.

5 maanden geleden

Nog niet! Baby nu ruim 6 mnd. Bv icm kolven. Soms kunst.

5 maanden geleden

Al 5 keer geweest, maar de meesten die ik om mij heen hoorde waren er allemaal 9 maand vanaf of aan het einde van het geven van borstvoeding.

5 maanden geleden

Baby 7 maanden en 2x ongesteld geweest, na 4 en 6 maanden.

5 maanden geleden

Bij mijn eerste na 14 maanden een spiraaltje laten zetten, was toen nog niet ongesteld geworden, (gaf toen nog ochtend, soms lunch, bedtijd en evt 1x snachts bv). Nu na 7 maanden ook nog niet ongesteld. Ik kolf 2 middagen voor kantoor, rest werk/ben ik thuis en voed dan live. Bij mn eerste voedde ik alles live.