118 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben een alleenstaande mama, volledige borstvoeding + letterlijk iedere luier en huid op huid en echt alles alleen gedaan. 24/7 met mijn baby. Dacht mijn lichaam het leuk te vinden na 7 weken weer vruchtbaar te zijn 😒 (al kan het ook zijn na 10 weken, twijfelgeval of die eerste een nabloeding/ placentarest was of al een echte menstruatie)
5 maanden geleden
Op één dag na 6 maanden na bevalling voor het eerst weer ongesteld. Na mijn 1e waren de menstruaties veel heftiger, nu juist heel licht.
5 maanden geleden
Je vroeg wie niet, maaarr ik kolf nooit en geef ook alleen live bv. Ik dacht vorige maand ongesteld te worden maar het bleef bij echt donker bijna zwart bloed heeeel lichtjes. Was snel weer weg. Ook inderdaad vaak hormonaal geweest, lichte menstruatie krampen en puistjes/onzuivere huid.
Maaar vorige week ben ik toch écht ongesteld geworden. Terwijl s nachts voed ik ook een stuk of 2-3-4x nog. Overdag elke 2-3 uur. Was totaal niet pijnlijk als wat ik gewend was. Wel meer bloed.
5 maanden geleden
Dochter 7 maand, 7 maand fulltime live bv, sinds 1 week kolven. Nog niet ongesteld geworden
5 maanden geleden
Ik ook nog niet! Zoontje is nu bijna 7 maanden en ben sinds een week gestopt met bv. Heb wel vaker lage krampen al gehad en heel veel acne 😔
5 maanden geleden
Ik ook nog niet, volledig borstvoeding (en kolven als ik op werk ben) .. 7 maandjes
5 maanden geleden
Bij mijn eerste werd ik na 14,5 maand weer ongesteld. Bij de 2e na 16 maanden. Ik word het sowieso niet zolang ik nog nachtvoedingen geef.
5 maanden geleden
Reactie op Aishaaaaa
Je vroeg wie niet, maaarr ik kolf nooit en geef ook alleen live bv. Ik dach ...
Ik heb na mijn eerste bevalling nooit meer meer menstruatiepijn gehad. Bij mij collega was dat juist andersom. Misschien heb je geluk
5 maanden geleden
Bij mijn eerste na 14 maanden een spiraaltje laten zetten, was toen nog niet ongesteld geworden, (gaf toen nog ochtend, soms lunch, bedtijd en evt 1x snachts bv). Nu na 7 maanden ook nog niet ongesteld. Ik kolf 2 middagen voor kantoor, rest werk/ben ik thuis en voed dan live. Bij mn eerste voedde ik alles live.