9 Reacties
17 dagen geleden
Reactie op Aishaaaaa
Ja idd, ik kom er maar niet uit welke
Ik het beste kan kiezen
Kun je geloof ik nu ook niet weten, want prijzen zijn geloof ik nog niet allemaal bekend?
Ik zou wel verder kijken dan enkel kraamhulp, denk ook aan zoiets als fysio mocht je problemen met bijvoorbeeld je bekken krijgen. Maar ook lactatiekundige worden vaak vergoed bij aanvullende verzekeringen.
Plus je moet ook even kijken naar wat je wil verzekeren voor je kleintje. Want die kun je wel gratis bijschrijven, maar de vergoedingen zijn hetzelfde als voor de ouder waar hen wordt bijgeschreven (dus sowieso je kindje altijd op de meest uitgebreide verzekering bijschrijven, hoeft niet bij de moeder te zijn)
9 dagen geleden
De premies zijn bekend: Prijsstijging tot wel 18,50 euro per maand: bekijk hier alle zorgpremies voor 2025 https://www.nu.nl/economie/6335142/prijsstijging-tot-wel-1850-euro-per-maand-bekijk-hier-alle-zorgpremies-voor-2025.html
9 dagen geleden
Reactie op Aishaaaaa
Voor welke zorgverzekering gaan jullie?
Vergelijken heeft nu nog steeds geen zin. Basisverzekering premie moet 12 nov bekend gemaakt worden. Aanvullende verzekeringen moeten uiterlijk 19 nov bekend gemaakt worden. Dus vanaf dan heb je pas compleet beeld