9 Reacties

17 dagen geleden

Oh goed topic! Ik ben ook benieuwd of iemand weet welke zorgverzekering het goedkoopst de eigen bijdrage van de kraamhulp vergoed!

17 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Oh goed topic! Ik ben ook benieuwd of iemand weet welke zorgverzekering het ...
Ja idd, ik kom er maar niet uit welke Ik het beste kan kiezen

17 dagen geleden

Reactie op Aishaaaaa

Ja idd, ik kom er maar niet uit welke Ik het beste kan kiezen
Kun je geloof ik nu ook niet weten, want prijzen zijn geloof ik nog niet allemaal bekend? Ik zou wel verder kijken dan enkel kraamhulp, denk ook aan zoiets als fysio mocht je problemen met bijvoorbeeld je bekken krijgen. Maar ook lactatiekundige worden vaak vergoed bij aanvullende verzekeringen. Plus je moet ook even kijken naar wat je wil verzekeren voor je kleintje. Want die kun je wel gratis bijschrijven, maar de vergoedingen zijn hetzelfde als voor de ouder waar hen wordt bijgeschreven (dus sowieso je kindje altijd op de meest uitgebreide verzekering bijschrijven, hoeft niet bij de moeder te zijn)

17 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Oh goed topic! Ik ben ook benieuwd of iemand weet welke zorgverzekering het ...
Er is helemaal nog niets bekend voor 2025. Dus nu al kijken heeft nog geen zin Ik ga in mijn verlof kijken.

17 dagen geleden

Reactie op M_1986

Er is helemaal nog niets bekend voor 2025. Dus nu al kijken heeft nog geen ...
Oh haha, ik had ook nog niet gezocht anders had ik dat natuurlijk gezien 😅 Maar alsnog lekker om alvast het topic te hebben!

17 dagen geleden

Uiterlijk 12 november moeten alle premies voor 2025 bekend worden gemaakt. Dus vanaf 13 november op Independer kijken naar de beste polis

9 dagen geleden

De premies zijn bekend: Prijsstijging tot wel 18,50 euro per maand: bekijk hier alle zorgpremies voor 2025 https://www.nu.nl/economie/6335142/prijsstijging-tot-wel-1850-euro-per-maand-bekijk-hier-alle-zorgpremies-voor-2025.html

9 dagen geleden

Voor welke zorgverzekering gaan jullie?

9 dagen geleden

Reactie op Aishaaaaa

Voor welke zorgverzekering gaan jullie?
Vergelijken heeft nu nog steeds geen zin. Basisverzekering premie moet 12 nov bekend gemaakt worden. Aanvullende verzekeringen moeten uiterlijk 19 nov bekend gemaakt worden. Dus vanaf dan heb je pas compleet beeld