9 Reacties
3 maanden geleden
Hoihoi, hier een mama to be.
Ik merk dat het eten en drinken wat slechter gaat. Vooral de eerste paar weken, nu gaat het wel iets beter.
Ik moet wel wat vaker laten bloedprikken dan iemand zonder maagverkleining, door eventueel vitamine te kort kan de baby een groeiachterstand krijgen hebben ze mij verteld.
3 maanden geleden
Reactie op nikeh1998
Hoihoi, hier een mama to be.
Ik merk dat het eten en drinken wat slechter ...
Eten en drinken ging bij mij van week 6 tot week 12 echt niet alleen maar gespuugd en bijna opgenomen geweest. Gelukkig nu al even medicijnen hiervoor en nu kan ik weer wat eten en drinken maar dat blijft moeizaam gaan. (Voor mijn zwangerschap kon ik echt alles eten) Mijn waardes waren gelukkig wel ok met uitzondering van het ijzer. Mij is inderdaad verteld dat ik elk trimester bloed moet prikken.
3 maanden geleden
Reactie op LianneZoe
Eten en drinken ging bij mij van week 6 tot week 12 echt niet alleen maar g ...
Wat vervelend zeg! 😔 gelukkig heb ik geen last gehad van overgeven. Wel wat misselijk geweest.
Bij mij inderdaad ook ijzer wat te laag, maar dit had ik al voor de zwangerschap
3 maanden geleden
Mijn operatie is nu 5 jaar geleden en voor ik zwanger werd had ik al serieuse tekorten waar ik extra pillen voor kreeg. Daarom heb ik in het eerste trimester al 2x mijn complete bloedbeeld moeten laten prikken en zal dat de rest van de zwangerschap ook zeer regelmatig moeten gebeuren. Gelukkig waren ze met 13 weken wel redelijk netjes, nu over 1.5 week met 17 weken weer prikken.
Ik door de maagverkleining sowieso een medische indicatie en sta volledig onder controlle in het ziekenhuis. Hoe gaat de zorg bij jullie?
3 maanden geleden
Reactie op Aimes
Mijn operatie is nu 5 jaar geleden en voor ik zwanger werd had ik al serieu ...
Ik loop bij de gynaecoloog was buiten de gbp al medisch ik kom er ongeveer elke 2 weken. Krijg extra veel echos + elk trimester een bloedonderzoek en vrijdag bij mijn afspraak krijg ik te horen wanneer ik voor de suikertest moet (bij mijn 1e toen ik nog geen gbp had zwangerschapssuiker gehad) tot nu toe loopt de baby 5 dagen voor op groei dus gaat het heel goed. Ik ben zwanger doormiddel van ivf dus weten we zeker dat de kleine echt voor lopt op groei hihi
3 maanden geleden
Hi! Ik ben voor de 2e keer zwanger na mijn maagverkleining. Ik ben nu bijna 2 jaar geleden geopereerd. Ik heb een dochter van 7 maanden en nu 15.3 zwanger. Ik heb net als bij de vorige zwangerschap gedeelde zorg door de maagverkleining, dus deels via gyneacoloog en deels verloskundige. Vanaf 24 weken krijg ik om de 2 weken een groeiecho. En zal ik weer in het ziekenhuis bevallen
3 maanden geleden
Ik! Ben 8 jaar geleden geopereerd voor gbp. Ik moet extra bloedprikken en krijg meer groeiechos.