13 Reacties

vorig jaar

Naar beleven groeit een zwangerschapsbadpak mooi mee. Ik draag nu het badpak dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap heb gekocht en ook zonder buik ziet het er heel acceptabel uit. Tijdens de vorige zwangerschap heb ik ermee gezwommen tot 3 weken voor uitgerekende datum.

vorig jaar

Ik heb gewoon een bikini gedragen. Dat kan gewoon met je buik. Wel een grotere (cup)maat op een gegeven moment.

vorig jaar

Ligt eraan vanaf welke week je een buikje hebt en je cupmaat groter wordt. Zelf heb ik ook een zwangerschapsbadpak gekocht, maar die ga ik pas dragen wanneer ik meer een zichtbare buik krijg en de cupmaat wat groter wordt. Voor de tijd ervoor gebruik ik of een bikini of een 'gewoon' badpak.

vorig jaar

Hoe vroeg zijn jullie begonnen met zwangerschapszwemmen?

vorig jaar

Heb tot 14 weken normale badkleding gedragen, daarna overgegaan naar een zwangerschapsbadpak.

vorig jaar

Ik denk dat ik wel een zwangerschapsbikini wil, maar iemand nog tips waar je die kan vinden? Ik zie alleen maar tankini's en badpakken en hoef niet zo nodig mijn buik te verstoppen馃き Misschien met een hoog bikinibroekje dan?

vorig jaar

Reactie op Sermarluc

Hoe vroeg zijn jullie begonnen met zwangerschapszwemmen?
Ik moet nog beginnen, maar zodra mijn lichaam/energie het toelaat wil ik starten

vorig jaar

Over een week ga ik op vakantie en daarna wil ik het zwemmen ook op gaan pakken. Ik heb bij de decathlon een zwangerschapsbakpad gekocht. Door hoe de stof geplooid is valt het nu nog helemaal niet op maar is er zeker ruimte voor mijn buik met de tijd. Daarnaast heb ik ook gewoon bikini's, wel met het topje een maatje groter. Dat was bij de Livera geen enkel probleem.

vorig jaar

Reactie op Blackiejj

Ik moet nog beginnen, maar zodra mijn lichaam/energie het toelaat wil ik st ...
Ok, leuk! Ik wil het ook gaan proberen zag dat ze hier in de buurt na de vakanties pas weer starten eind augustus.

vorig jaar

Waar koop je een zwangerschapsbadpak?

vorig jaar

Reactie op Marielle1984

Waar koop je een zwangerschapsbadpak?
Ik heb er destijds twee gekocht bij Decathlon.

vorig jaar

Bij prenatal in de sale gescoord 馃槆

vorig jaar

Reactie op MammaJoanne

Ik denk dat ik wel een zwangerschapsbikini wil, maar iemand nog tips waar j ...
Die zijn er amper. Je past namelijk gewoon in een gewone bikini. Op den duur wel een (cup)maat groter.