8 Reacties
vorig jaar
Ik heb dit probleem ook. Ook als ik niet zwanger ben zijn alle pantys mij te kort. Ik heb zo de afgelopen jaren mijn eigen techniek voor pantys en/of maillots. Ik koop altijd de grootst beschikbare maat en knip dan de panty bij de tenen open. Vervolgens doe ik ze net over mijn hak. Dan heb ik van die zwarte enkelsokjes die ik daar overheen doe. Of ik doe de panty over de zwarte enkelsokjes en dan in de schoenen. Zie je niks van, zit harstikke prima en voor mij de enige optie met mn lange benen (ben 1,86).
vorig jaar
Ik leef in die van de action ik heb normaal een s maar ivb me buikje heb ik nu een L
vorig jaar
Ik heb ze van de Hema, normaal de matte mousse.. maar die gaat nu niet meer. Heb van de week de xl zwangerschap panty en maillot gekocht en ik heb best wat lengte over nog bij beide.. zelf ben ik 183, met lengtemaat 36 broeken, dus herken de uitdaging best wel.. maar Hema is echt n verbazend fijne voor me.
vorig jaar
Ik heb panty's van snagtights.eu, zijn niet eens speciaal voor zwangerschap maar zo enorm rekbaar, heerlijk! Ik ben zelf 1.83, met lengtemaat 36 in broeken, dus vaak met recht in de lange benen categorie 😅