13 Reacties
10 dagen geleden
Oh jij de diagnose al gehad?
Bij mijn vorige zwangerschap bij 41 weken gehad (met het hele HELLP syndroom erbij).
Dus gelijk ingeleid toen.
Nú bloedverdunners en extra calcium om het hopelijk te voorkomen. Ik loop gewoon bij de verloskundige, maar bij twijfel gelijk extra checks
10 dagen geleden
Nu gelukkig nog niet, vorige zwangerschap vanaf 34 weken in het ziekenhuis gelegen tot de bevalling. Heb nu af en toe wel weer sterretjes zien en hoofdpijn, m’n bloeddruk is nog wel onder controle met medicatie. Met minder werken en medicijnen valt het hopelijk dit keer mee
3 dagen geleden
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik het heb.. ben gister avond met spoed opgenomen voor een veel te hoge bloeddruk en extreem vasthouden van vocht. Ik mag totaan de bevalling niet naar huis.. ben 32+3. Ik baal enorm en ben heel verdrietig dat ik niet thuis bij mijn partner en honden kan zijn. Maarja de gezondheid van mij en mijn kleine gaat voor 🍀
3 dagen geleden
Reactie op Cherry1998
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik het heb.. ben gister avond met spoe ...
Ohh jeetje heftig om het al met 32 weken te hebben. Dan willen ze het nog wel even rekken…
Ik hoop iig voor je dat jij en de baby niet te veel klachten gaan ervaren.
Ik had t de vorige keer pas met 41 weken, dus toen was het gewoon gelijk inleiden.
Sterkte in het ziekenhuis 🍀
3 dagen geleden
Reactie op beau07
Stomme vraag misschien, hoe merk je dat je een zwangerschapsvergiftiging he ...
Je kan er even op googelen, dan zie je welke symptomen er allemaal bij kunnen horen.
Ik had zelf weinig klachten de vorige keer alleen de misselijkheid en algeheel niet helemaal fit zijn had ik.
Dus schrok ervan dat ik het hele HELLP syndroom had.
Nadat ik bevallen was dacht de arts een heel ziek persoon te zien, maar ik voelde mij toen weer super.
Dus het verschilt heel erg per persoon wat de symptomen zijn. Ik heb nu deze zwangerschap wel schrik omdat ik het zelf dus eigenlijk niet voel.
3 dagen geleden
Reactie op mamaFloor2020
Ohh jeetje heftig om het al met 32 weken te hebben. Dan willen ze het nog w ...
Dankjewel🙏
één dag geleden
Helaas hier ook. Gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Ik weet dat het goed is dat we hier goed gemonitord worden, maar ik had mijn laatste weekjes zwangerschap graag anders gezien. 32+1 vandaag.
één dag geleden
Hier begint het af en toe maar gelukkig nog niet uitgesproken door de gynaecoloog. Ivm tweeling meer kans en 1e zwangerschap ookal gehad. Bloeddruk word wel steeds hoger maar hopelijk blijft het nog even op zich wachten 🤞🏻🤞🏻Gynaecoloog hoopt ook dat ik de 32 weken haal ivm de bloeddruk, toch spannend