Hallo allemaal!
Ik ben momenteel 33 weken zwanger van mijn 2e kindje. Sinds vorige week merk ik dat werken en stuk meer moeizaam gaat... ik werk 3 dagen in de week op kantoor. Ik krijg dan ontzettend last van harde buiken en ben erg moe, met gevolg dat ik dan de hele avond op de bank lig omdat ik nergens meer energie voor heb. Ik ben vorige week ook eerder naar huis gegaan, want ik kan echt niet rusten op werk, kan moeilijk ergens gaan liggen natuurlijk.
Nu loop ik heel erg tegen het volgende aan, mijn zwangerschapsverlof wordt gewoon niet geregeld. Ik ben hier al maanden mee bezig. Mondeling wordt van alles toegezegd, maar zwart op wit? Ho maar. Ik word van kastje naar de muur gestuurd, dan moet ik bij HR zijn, dan weer bij mijn leidinggevende... ik heb hier ook echt stress van want mijn vorig verlof is ook helemaal verkeerd gegaan( omdat simpelweg niemand weet hoe dit werkt)...
Ik voel me nogal radeloos.... ik wil gewoon zwart op wit bevestigd hebben wat ik heb besproken, zodat hier niet weer achteraf alles verkeerd aan gaat. Ik kom echt geen steek verder..... hebben jullie misschien ook zulke ervaringen gehad met je werkgever? Nog tips...?