55 Reacties
7 maanden geleden
Mama van een zoontje van 2,5 en nu weer zwanger en uitgerekend in januari ben 21 jaar
7 maanden geleden
Hi hoi,
Op zit moment ben ik zwanger van ons eerste kindje. Ik ben zelf afgelopen januari 25 geworden. Leuk idee om een groepje te beginnen.
7 maanden geleden
Reactie op Sanneke.
Ik ben 13 januari uitgerekend, dus ben nu 4+6 weken zwanger. Eigenlijk nog ...
Heyy, ik woon nu in een studio, en ik ben samen met mijn vriend bezig met een huis kopen. We hebben alleen nog goedkeuring nodig van de bank( wat bijna rond is) en als t goed is 13 juni verhuizen馃榿 en jij?
7 maanden geleden
Nu nog woonende bij mijn schoonouders op de boerderij. We zijn hard bezig om een stacaravan op te knappen en dan daarin te trekken (komen dus te wonen op het erf). Nu dus met een klein wondertje in mn buik. Is niet het gebruikelijke dus twijfel of dit ook goed is voor het kindje.
7 maanden geleden
Reactie op Sanneke.
Nu nog woonende bij mijn schoonouders op de boerderij. We zijn hard bezig o ...
Opzich zou het geen probleem moeten zijn een vriendin van mij had hetzelfde, uiteindelijk na een paar maanden na de bevalling een huis gekregen. Als de stacaravan warm genoeg is en er geen vocht of schimmel zit lijkt het mij geen probleem. Qua ruimte hebben baby鈥檚 in t begin niet veel nodig.
7 maanden geleden
Reactie op BlijeKikker814535
Opzich zou het geen probleem moeten zijn een vriendin van mij had hetzelfde ...
vocht en schimmel is er niet wordt we hebben hem helemaal kaal gehad van binnen. Dus nu alles aan het opbouwen dus schuren, behangen en verven. Ook komt er een airco in. Verder binnen in het huis van mn schoonouders kan hij of zij als het kan kruipen of lopen zich heerlijk vermaken. En anders genoeg ruimte op het erf.
7 maanden geleden
Reactie op Sanneke.
vocht en schimmel is er niet wordt we hebben hem helemaal kaal gehad van bi ...
Jaaa precies馃榿
7 maanden geleden
Reactie op Sanneke.
Hebben jullie het jullie omgeving al verteld?
Ik wel bij mijn eerste ook gedaan (toen was ik nog erg jong dus dacht ik dat de schok wat minder was als ik het gelijk vertelde en woonde nog thuis) nu dus weer gelijk aan onze ouders verteld en onze naasten zodat als het mis gaat steun heb maar ze ook snappen dat sommige dingen gewoon niet gaan nu
7 maanden geleden
Reactie op Sanneke.
Hoe oud was je toen? Woonde je daar ook nog toen de eerste kwam?
Ik was toen ik er achter kwam 17 de zelfde maand werd ik 18 ik woonde toen bij mijn ouders tot mijn zoontje iets meer dan een jaar was
7 maanden geleden
Hoi, ik ben 21 jaar begint volgende maand word ik 22馃 ben nu zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend op 9jan. Het is allemaal heel nieuw en spannen. 21 mei heb ik mijn eerste echo dus kan niet wachten
7 maanden geleden
Reactie op Sanneke.
Hebben jullie het jullie omgeving al verteld?
Nee, wij wachten bewust zo lang mogelijk. Beetje op mijn eigen verzoek... mensen zijn natuurlijk heel blij maar komen ook met allerlei goed bedoelde adviezen aan. Zelf heb ik daar totaal geen behoefte aan.
7 maanden geleden
Leuk! Ik ben 25 jaar en ben nu 4,5 week zwanger. Uitgerekend op 14 januari. 3 juni eerste echo bij VK. Wij hebben het met Moederdag aan onze ouders en broers/zussen verteld. Maar houden het nog even stil bij de rest, omdat het zo pril is..
7 maanden geleden
Reactie op Hallohallobabytime
Leuk! Ik ben 25 jaar en ben nu 4,5 week zwanger. Uitgerekend op 14 januari. ...
Same, ook 3 juni een echo馃榿
7 maanden geleden
Reactie op BlijeKikker814535
Same, ook 3 juni een echo馃榿
Spannend!!鉂わ笍