25 Reacties

6 maanden geleden

Aaaah wat rot zeg :( ik heb dit in het begin ook gehad, bij mij was alles goed gelukkig. Maar hoe moeilijk het ook is, ik zou dit toch bij je verloskundige navragen en om een echo vragen. Alleen zij kunnen je duidelijkheid geven. Succes ♡♡

6 maanden geleden

Hi! Wat schrikken. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook ineens een bloeding gehad. Dit was iets later, rond 12/13 weken, maar heb toen meteen de VK gebeld en mocht meteen langskomen. Kreeg een echo en de kleine man zwaaide vrolijk naar de camera. Ze konden niet zien wat het geweest was en is daarna ook niet meer gebeurd🤷🏼‍♀️. Die echo stelde me zo gerust, zou dus zeker even bellen!

6 maanden geleden

Sowieso de VK bellen en een echo vragen. Dat is altijd de beste zekerheid. Het hoeft niets te betekenen, het kunnen ook aderen zijn die door de groei spatten. Heb ik, waarschijnlijk op dit moment, ook weer. Mag straks voor een extra controle er even heen. Denk aan je en duim dat het niets is.

6 maanden geleden

Ik kan pas morgen terecht voor een echo :(

6 maanden geleden

Reactie op Kurby

Ik kan pas morgen terecht voor een echo :(
Ik duim voor je! Als het erger wordt ze gewoon bellen.

6 maanden geleden

Hoeft niks te betekenen, maar een echo bevestigd het natuurlijk. Ik hoop dat het morgen goed is 🩵 als t niet goed gaat, gewoon weer bellen en zeggen dat je nu langs wilt!

6 maanden geleden

Hoeft niks te betekenen, maar een echo bevestigd het natuurlijk. Ik hoop da ...
De gynaecoloog belde en ze blijven erbij dat het geen spoed heeft en ze niks kunnen doen. Ik word echt gek

6 maanden geleden

Reactie op Kurby

De gynaecoloog belde en ze blijven erbij dat het geen spoed heeft en ze nik ...
Misschien bij een echo bureau langs gaan?

6 maanden geleden

Ik vind zo raar en onacceptabel. Ze blijven maar zeggen dat het geen spoed heeft en dat als het een miskraam is ze niks kunnen doen. Zo harteloos gewoon. Ik heb uiteindelijk uit frustratie opgehangen want ze nam mij gewoon niet serieus

6 maanden geleden

Ik zou morgen naar zuid Frankrijk gaan ivm de bruiloft van mijn beste vriendin maar weet niet eens of ik kan reizen. Zegt ze: waarom zou je niet kunnen reizen?😐😐😐😐😐

Reactie op Kurby

Ik vind zo raar en onacceptabel. Ze blijven maar zeggen dat het geen spoed ...
Wat naar om te horen dat ze zo met je omgaan maar hou moet en anders ziekenhuis en kijken of ze je daar wel serieus nemen

6 maanden geleden

Reactie op GelukkigeTulp (🌈baby januari 2026)

Wat naar om te horen dat ze zo met je omgaan maar hou moet en anders zieken ...
Ik ga het er even morgen over hebben met de verloskundige wsnt ik heb shared care. Zowel ziekenhuis als verloskundige dus

Reactie op Kurby

Ik ga het er even morgen over hebben met de verloskundige wsnt ik heb share ...
O wat naar heel veel sterkte ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Kurby

Ik vind zo raar en onacceptabel. Ze blijven maar zeggen dat het geen spoed ...
Anders andere praktijk bellen ik heb ook mee gemaakt dat ze niet serieus deden dus dan kunnen hun je helpen en kan je altijd over stappen

6 maanden geleden

Het ziekenhuis heeft gebeld, ik mag toch zometeen langskomen voor een echo

6 maanden geleden

Wat schrikken voor je, laat je straks weten hoe het ging bij de echo? Ik duim voor jou dat alles goed zit 🙏

6 maanden geleden

Wat vervelend dat je niet serieus wordt genomen… laat je het ons weten? Ik duim voor je

6 maanden geleden

Reactie op Kurby

Het ziekenhuis heeft gebeld, ik mag toch zometeen langskomen voor een echo
Wat fijn! Ik hoop dat alles goed is💕

6 maanden geleden

Update: met de baby gaat alles goed. Snel kloppend hartje en beweegt lekker. Ze kunnen niet verklaren waarom ik bloed want geen hematoom. Baarmoederhals was ook goed gesloten. Dus het blijft wel spannend

6 maanden geleden

Reactie op Kurby

Update: met de baby gaat alles goed. Snel kloppend hartje en beweegt lekker ...
Wat fijn, ben je nu opgelucht? Wat bij mij tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje bloedingen triggerde was seks. Als mijn man mij had gepenetreerd kwam er vaak de dag erna wat bloed vrij. Het is allemaal ook wat beter doorbloed daar beneden dus wellicht is zoiets een oorzaak..