17 Reacties
7 maanden geleden
Ik denk dat op die leeftijd een duowagen echt wel nodig gaat zijn. Wij gaan 15 maanden verschil hebben en hebben nu al een bugaboo donkey 5 gekocht. Op zo'n leeftijd zitten die kleintjes echt nog wel een tijdje in de kinderwagen.
Misschien is een dubbele buggy ook een idee? Qua ergonomie voor de baby is dat niet ideaal. Elke keer met een enkele buggy/kinderwagen en een draagdoek op stap gaan is ook niet handig denk ik.
Een buggyboard kan misschien ook nog maar again 17 maanden is nog jong. Je hebt ook nog de justsit.
Ik hoop dat je iets vind wat bij jullie aansluit 🙂
7 maanden geleden
Reactie op sanavina
Haha lekker makkelijk dat hij nee zegt 🤣
Een vriendin van me heeft een fi ...
Ja, haha. Denk ook wel dat die wagen er gaat komen. Maar dacht misschien zijn er dingen waar ik niet aan denk die ook mogelijk zijn. Net als een meerijdplankje bijv. Hoewel ik me afvraag of de oudste daar niet te klein voor is en dan ziet hij ook niks, in bijv. de dierentuin.
7 maanden geleden
Mijn dochter is 2.5 en ik gebruik de kinderwagen nog heel veel. Dus zou met 2 zulke jonge kindjes zeker voor een duo wagen gaan. Op mijn kinderwagen (easywalker harvey) kan je twee zitjes/bakken of de combi zitje + bak ook maken.
Ga zelf overigens wel voor een meerijdplank maar mijn dochter is al 3 als baby 2 geboren wordt.
MOD
7 maanden geleden
Ik volg even.
Hier komt de 4e, tussen de 1e en 2e zit 2jr en 2 mnd, toen hebben we meerijdplankje gebruikt en tussen de 2e en 3e zit 2jr en 7 mnd, toen geen meerijdplankje gebruikt. Maar tussen nr 3 en 4 zit dus maar 18mnd en willen eigenlijk niet een Duo wagen aanschaffen
7 maanden geleden
Wij hebben zowel een duo kinderwagen als een dubbele buggy als een meerijdplankje voor de kinderwagen. Tussen nummer 1 en 2 zit 19 maanden en straks tussen 2 en 3 15 maanden. We hebben de duowagen in het begin veel gebruikt en wilde daarna gewoon het meerijdplankje gebruiken maar de oudste blijft niet goed zitten dus vandaar de duo buggy. Als nummer 3 er straks is, kunnen we in principe zowel de duowagen met meerijdplankje of de duo buggy met plankje gebruiken. 3 kindjes vervoeren😊 #3kidsonder3
7 maanden geleden
Reactie op sanavina
Haha lekker makkelijk dat hij nee zegt 🤣
Een vriendin van me heeft een fi ...
Duowagen is écht nodig. Uit ervaring. Meerijd plankje vind ik net te jong voor. En die fietskar van mij is inderdaad zo onhandig voor boodschappen!
7 maanden geleden
Ik zou zeker voor een duowagen gaan!! Mijn zoontjes zijn nu 3,5 en 2 en ik loop er nog steeds dagelijks mee, dus sinds de geboorte van m’n jongste. Moet wel zeggen dat ik zelf geen rijbewijs heb, dus het is of fiets of kinderwagen, maar soms is een kinderwagen makkelijker dan op de fiets ahahhaah.