23 Reacties
3 dagen geleden
Pff morgen 36 weken en ben er vanaf week 30 wel al klaar mee haha 🤣, aangezien mn eerdere 2 kids pas na de 40 weken kwamen heb ik weinig hoop dat ik er snel
Vanaf ben. Vooral in de avond idd , ik weet niet meer hoe ik zitten/liggen moet alles is oncomfortabel 🥴
3 dagen geleden
Ik ook dames. Ben zaterdag 36 weken. Mijn dochter van 6 wil op het moment veeel aandacht van me + opdrachtjes vanuit school die we moeten oefenen met haar.. en mijn dochter van net 1 zit momenteel in een slaapregressie en probeer ik al sinds 19:00 u in slaap te krijgen. Huis is ontploft en ik heb nog niet veel voorbereidingen gedaan voor de baby en bevalling. Ben er ook helemaal klaar mee. Mijn hoofd spoelt over. Maar hey.. het komt wel goed!
3 dagen geleden
Reactie op bsg93
Ik ook dames. Ben zaterdag 36 weken. Mijn dochter van 6 wil op het moment v ...
Pfoeh heel
Herkenbaar, wij zijn hier net verhuisd, babykamer is echt nog 0 voor gebeurd, mn oudste 2 van 3 en 1,5 willen alleen maar tegen me aan geplakt zitten, ik heb geen puf om
Dozen uit te pakken 😅😅. Probeer mn hoofd maar zo “zen” mogelijk te houden
3 dagen geleden
morgen 36 weken slaap al weken echt ruk niets lig meer lekker of comfortabel en kom smorgen amper me bed uit , heb kleine stuiterbal van 4 rond rennen die behoorlijk wat aandacht vraag op dit moment , ben er ook best wel klaar mee maar goed nog 3 weken volhouden tot de inleiding 🍀🤞🏻
3 dagen geleden
Ik ben er ook helemaal klaar mee, mijn 1e zwangerschap vond ik geweldig, maar nu ik zwanger ben van de 2e voel ik me totaal anders, vind het al weken niet leuk meer, dit is ook zeker de laatste zwangerschap 2 kindjes maken ons gezin compleet,🩵 ik probeer nog wel te genieten van de bewegingen want die ga ik dan wel weer missen. 🥹 En ben zeker dankbaar, maar ben er ook echt wel klaar mee pff 😅🙏🏻🍀
3 dagen geleden
Ik slaap al weken niet echt top maar tegenwoordig lig ik t grootste deel van de nacht al wakker van de pijn (bekken, rug, banden, trappen in m’n ribben), nu 34 weken dus helaas nog even te gaan 🥲 ik hoop dat deze net als nummer 1 ook wat eerder komt 🙏🏻
Wel fijn om herkenning te lezen dat ik niet de enige ben hahaha
3 dagen geleden
Reactie op Sneeuwklok
Pff morgen 36 weken en ben er vanaf week 30 wel al klaar mee haha 🤣, aange ...
Sterkte het zou mooi zijn als ze eerder komen helaas geen zeggen over
3 dagen geleden
Reactie op Mama-San
Herkenbaar, hier ook 35+5 nu ook sinds deze week flink last van maagzuur wa ...
Vervelend idd hier ook maagzuur en weer ochtend misselijkheid 😏
3 dagen geleden
Reactie op Iemand1
Ik ben er ook helemaal klaar mee, mijn 1e zwangerschap vond ik geweldig, ma ...
Oké ja hier precies anders om de 1e 🩷was echt heel heftig met misselijkheid en slechte conditie. Deze zwangerschap is echt voor bij gevlogen. Maar nu wordt het pittig 🩵
3 dagen geleden
Reactie op fredkroket123
Ik slaap al weken niet echt top maar tegenwoordig lig ik t grootste deel va ...
Oh wat heftig zeg! Dan heb ik nog niks te klagen slapen gaat hier goed. Alleen wel steeds enorme druk van onderen en overdag heel erg moe 🙃
3 dagen geleden
Hé wat fijn om te lezen 🤭
Hier de derde zwangerschap en had bij de andere kids alles prima op orde bij dit termijn maar nu moet bijna alles nog gebeuren. Ook al weet ik met mijn nuchtere hoofd dat soort van alles ook al in huis is. En dan lees ik die berichtjes dat iedereen alles kant en klaar heeft en daar ben ik zelf nog laaaaang niet. Heb genoeg aan mezelf met bekken instabiliteit en de andere kinderen die ook moe zijn van alle feestdagen en spanningen die komen. Maar misschien deze week toch maar een keer baby wasjes gaan draaien. 😵💫
3 dagen geleden
Overmorgen ben ik 35 weken maar mijn geduld is helemaal op.. hoelang zal het nog gaan duren he?
3 dagen geleden
Reactie op Saartje.
Hé wat fijn om te lezen 🤭
Hier de derde zwangerschap en had bij de andere ...
Je bent niet de enige! Hier ook nog geen babywasje gedraaid. Vluchtkoffer moet ook nog gepakt worden. Wil nog van alles schoonmaken. En dan isd die feestdagen ertussen maken het niet makkelijker.
Mijn motto elke dag: go with the flow😅
3 dagen geleden
Heel herkenbaar! Ik zei toevallig net nog tegen m’n vriend dat ik me vooral ‘s avond echt niet meer lekker in m’n lijf voel en niet meer weet wat ik met mezelf aan moet.
3 dagen geleden
Herkenbaar, ik heb gewoon afwisselende kwaaltjes natuurlijk en dat hoort er allemaal bij.. maar er is zoveel wat ik wil doen maar ik ben constant compleet buiten adem 😵💫 lig nu al 30 min op bed met de was, klaar om het in de kast te leggen, maar ik ben gewoon te moe 😭
3 dagen geleden
Reactie op do2806
Uff dat klinkt echt heeeeel pijnlijk, veel sterkte en beterschap! Hopelijk ...
Heb gelukkig medicatie gekregen. Maar hierdoor ben ik denk ik een van de weinige hier die hoopte dat de bevalling nog even wat verder in de toekomst ligt haha. Bevallen met gekneusde ribben en bronchitis zie ik absoluut niet zitten.