7 Reacties

17 uur geleden

Ik heb regelmatig wat bloedverlies, al weken maar dit betekend niks bij mij gelukkig, bij mij is het waarschijnlijk elke keer een bloedvatje

17 uur geleden

Ik heb dit ook gehad een paar keer. Nu weer gestopt gelukkig. VK zei bij mij hetzelfde al vond ik het zelf wel spannend hoor. Maar kon ook goed door indalen komen zei ze. En vooral bellen bij zorgen 馃槉

17 uur geleden

Ik heb dit ook met 34 weken (tweeling), de gynaecoloog heeft het nagekeken en ik had al wat ontsluiting. Hij dacht dat het met loslaten van de slijmprop te maken had, hoeft niet altijd iets te zeggen over wanneer de bevalling begint begreep ik..

17 uur geleden

Ik heb dit ook gehad, met 36 weken ongeveer. Enkel bij afvegen, wel helderrood. Vk maakte zich ook geen zorgen omdat het gelijk gestopt was. Is daarna ook niet meer terug gekomen, waarschijnlijk iets van een bloedvat geweest 鈽猴笍.

17 uur geleden

Ik ben nu 37 weken en heb sinds 34 weken 1 keer per week bruin bloedverlies. Ik belde eerste keer naar de verloskundige. Ze vertelde me dat het normaal is, maar moest voor de zekerheid naar spoed. Alles was goed. En ze vertelde me ook dat als ik terug bruin bloedverlies heb ik me geen zorgen moet maken.

17 uur geleden

Goed om te horen dat het iets is waar we ons geen zorgen over hoeven te maken. Maar had stiekem wel gehoopt dat de bevalling dichtbij zou zijn 馃榿馃榿

9 uur geleden

Het kan een bloed vaatje zijn die is gesproken hou het goed in de gaten en merk je minder beweging of maak je zorgen even bellen