12 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Nous2024
Same! Had het mn vorige zwangerschap ook, nu weer
Gek toch? Of is dat heel normaal? Heb echt het idee dat ik daar zo weinig mensen over hoor, maar ik laat boeren van het kaliber dat ik normaal niet eens in me had
7 maanden geleden
Reactie op Debbie Lindsayx
Ik ook, kan gewoon niet stoppen haha. En hard dat ze zijn 🫢
Precies 😂 Soms schrik ik van mezelf. Mijn partner weet ook niet wat hij meemaakt. Normaal boer ik nooit en nu de hele dag door 😂
7 maanden geleden
Lang leven de hormonen idd haha ! Door vertraagde spijsvertering blijft lucht veel langer in ons lijf. Ik kan ook veel moeilijker naar het toilet voor een #2 en zowel van onder als boven verlies ik veel meer lucht dan toen ik niet zwanger was
7 maanden geleden
Gek toch? Of is dat heel normaal? Heb echt het idee dat ik daar zo weinig m ...
Heel normaal. Lang leven HORMONEN. Echt ellende
Maargoed even niks aan te doen. Soms scheelt het soort eten. Ik heb het heel erg van rauwe groente bijvoorbeeld. Is fijn om te weten zodat ik dat kan ontwijken als er mensen in de buurt zijn😂
7 maanden geleden
Reactie op A_M
Ik ook! Dit was mn eerste symptoom denk ik😂
Bij mij ook. Mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, dus toen ik (voor ik het wist) hardop een boer liet grapte mijn partner meteen ‘je zal toch niet zwanger zijn’. Dus wel haha
7 maanden geleden
Bij mij ook. Mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, dus toen ik (voor ik ...
Haha geweldig. Wij ook nog een beetje in het ongeloof van 'huh nu al', zegt manlief nou je kan er een symfonie op maken, t zal wel echt zo zijn😂 (ook eerdere zwangerschap had ik dit)
Ik kan er wel om lachen hoorðŸ¤