4 Reacties

3 uur geleden

Ik doe snachts eerst verschonen en ze krijgt hier altijd maar 1 borst (heeft ze ruim genoeg aan) overdag eerst borst dan verschonen en daarna nog dezelfde borst. Snachts valt ze snel terug in slaap dus als ik niet eerst verschoon is ze niet al te wakker en komt ze na een uur of 2 weer.

3 uur geleden

Mijn man verschoont onze kleine man, dan geef ik in principe 1 borst totdat hij zelf loslaat. Als hij binnen het kwartier loslaat, dan bied ik de andere borst nog aan. Anders niet

2 uur geleden

Ik geef eerst een borst, anders schreeuwt hij de hele buurt bij elkaar. Als hij gepoept heeft ook een schone luier en daarna biedt ik nog een keer dezelfde borst aan, aangezien hij die niet in 1 ronde leeg drinkt. Meestal ben ik 30-45 minuten bezig.

40 minuten geleden

Wij geven eerst een schone luier en daarna drinkt ze uit 1 borst, tot ze los laat en in slaap valt! Luier verschonen slaan we ook wel eens een keer over in de nacht. Mits die niet vol zit natuurlijk! Wij hebben dat ook wel eens gehad met dat schreeuwen, dan kan je eventueel even 2 min aanleggen, dan verschonen en dan weer voeden tot de kleine in slaap valt en dan lekker wegleggen!