12 Reacties
9 uur geleden
Volg ik heb het ook elke x als ik lig in bed begint het gezeik pijnlijk
6 uur geleden
Reactie op Manon-vr
Ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap. Er is vrij weinig aan te doen ...
Oh meen je niet. Ik had laatst een zwangerschapsmassage en diegene die de massage gaf had dit ook maar echt tot een jaar later. Heb je ook injecties gehad??
6 uur geleden
Reactie op 3lisa
Herkenbaar, hele dag door last. 's Nachts zo veel pijn dat ik er wakker van ...
Een brace nog niet geprobeerd alleen ik heb het aan beide kanten. Dan kan ik dus echt helemaal niets meer ben ik bang😳😬
6 uur geleden
Reactie op ZelfstandigePlaneet787547
Volg ik heb het ook elke x als ik lig in bed begint het gezeik pijnlijk
Bij mij begon het met alleen s'avonds (vorige week in week 35) maar nu heb ik het gewoon de gehele dag door.
6 uur geleden
Reactie op Maretak1991
Oh meen je niet. Ik had laatst een zwangerschapsmassage en diegene die de m ...
Nee, had niks gehad verder. Maar het gaat vanzelf ook wel weg. Alleen duurt het bij de 1 langer dan bij de ander. Volgens mij kan het wel geopereerd worden als het blijvend is. Gelukkig is het bij niet zo ver gekomen.
6 uur geleden
Same here! Maar helaas is er niet echt veel aan te doen. Ze zeiden in het ziekenhuis dat je alleen zoveel mogelijk moet blijven bewegen (maargoed in je slaap gaat dat lastig) en van een vriendin kreeg ik de tip water met komkommerschijven erin...
4 uur geleden
Ik had hier bij mijn vorige zwangerschap heel veel last van met slapen (niet slapen dus).
De tip is om met polsbeschermers te slapen. (Van die skate-polsbeschermers) .Voor nog geen €10 bij Decathlon te koop. Je denkt wellicht dat je ook niet kunt slapen met die dingen om, maar bij mij hielp het enorm. Hopelijk jullie ook.
3 uur geleden
Reactie op OnbevreesdeVlot229888
Ik had hier bij mijn vorige zwangerschap heel veel last van met slapen (nie ...
Dankjewel goede tip. Ja ik dacht eerlijk gezegd dat ik niet zou kunnen slapen zo😅