185 Reacties
7 maanden geleden
Haha wat leuk!! Ik ben pas 8+3 dus ik kan het echt nog niet zeggen. 😃 Maar ik ben zelf aardig bedreven geworden in de nub-theorie tijdens mijn vorige zwangerschap toen ook mijn beste vriendin zwanger was 😉 Dus ik ben nu wel nieuwsgierig naar jouw echo, wil je die delen? Kunnen we lekker meespeculeren😉
7 maanden geleden
Reactie op Domensino
Haha wat leuk!! Ik ben pas 8+3 dus ik kan het echt nog niet zeggen. 😃 Maar ...
Haha wat leuk! Zelf snap ik vrij weinig van de theorie. Maar als je mee wil kijken leuk.

7 maanden geleden
Hoi,
Ik heb het toevallig ook aan chatgpt gevraagd en denkt bij mij ook een meisje. Ben benieuwd haha 😛

7 maanden geleden
Reactie op Lisanne_98
Haha wat leuk! Zelf snap ik vrij weinig van de theorie. Maar als je mee wil ...

Ah deze is idd nog lastig! Bij een meisje zie je doorgaans 2 evenwijdige streepjes, bij een jongen zie je één streepje dat in een iets grotere hoek ligt tov de ruggengraat. Op basis van wat ik hier zie zou ik ook zeggen meisje, maar het is nog erg vroeg.

7 maanden geleden
ChatGPT zegt hier bij mij ook “voorzichtig” een meisje. Maar mij is verteld dat de nub theorie bij ongeveer 10 weken altijd nog vrouwelijk is en nog kan veranderen? Iemand die hier eens mee wilt kijken?🥰

7 maanden geleden
Als ik de ramzi theorie vraag geeft hij aan een meisje. Wederom is hij bij mij ook voorzichtig🤣. Heb ter vergelijking een foto van rond zelfde termijn de echo van zoontje toegevoegd en daar zei hij jongen. Ben benieuwd of hij gelijk heeft!
7 maanden geleden
Tot 12 weken staat het sws in meisjes stand en vanaf dan is het dus stuk betrouwbaarder haha maar wie weet heeft chatgpt toch gelijk 🤣
7 maanden geleden
Reactie op stacey v h
Tot 12 weken staat het sws in meisjes stand en vanaf dan is het dus stuk be ...
Haha ohhh dan na 12 weken nog maar een keer proberen.
7 maanden geleden
Reactie op stacey v h
Tot 12 weken staat het sws in meisjes stand en vanaf dan is het dus stuk be ...
Niet altijd hoor, hij heeft ook veel andere echo’s van jongetjes met dit termijn goed geraden 😄
6 maanden geleden
Reactie op elineryan
Kan iemand mij vertellen welke app dit is ? Want als ik chatgp in tik krijg ...
Als je via Google chat gpt intypt dan kom je op de juiste website!
6 maanden geleden
Reactie op WildAndFree
Hier kwam er ook meisje uit!

Waar ChatGPT de nub aanwijst is niet eens de nub 😂. Dat is de rug. De nub zit veel meer naar onder toe..
6 maanden geleden
Reactie op Chaoticgaelle
Waar ChatGPT de nub aanwijst is niet eens de nub 😂. Dat is de rug. De nub ...
Haha geweldig nouja ik nam het ook als een gokje 😜
6 maanden geleden
Gisteren de termijnecho gehad met 10+3. En sindsdien heel sterk het gevoel dat het een meisje is.
- ik ben veel misselijker dan bij mijn zoontje
- ik heb vannacht gedroomd dat het een meisje is
- nub en skull theorie zeggen iets grotere kans op meisje, maar is nog een beetje te vroeg met 10+3 (via chat gpt)
Ik heb gewoon het gevoel opeens heel sterk. Met ons zoontje had ik ook na de echo opeens heel sterk het gevoel dat het een jongen was.
Ben heel benieuwd, zijn er hier mensen die heel sterk een voorgevoel hadden bij een vorige zwangerschap en of er over droomden? Ben benieuwd of dat ook klopte.