5 Reacties

7 maanden geleden

Krampen zijn normaal. Ik heb al 2 weken krampen en de vk zegt dat dit erbij hoort! Zolang je niet bloedt en het niet erger is dan menstruatiekramp

7 maanden geleden

In principe nee, dat kan niet. Als je zwanger bent, test je ook positief. Die test wordt positief zodra je hcg aanmaakt. Die hcg zorgt voor je symptomen. Alles keren dat je je bijvoorbeeld misselijk voelt is vaak toeval. Toevallig ben ik zwanger, maar hebben wij allemaal een soort heftige korte buikgriep gehad deze week. Wat mogelijk zou kunnen is een innesteling en daarbij kramp, maar ook daar kan je pas met meer zekerheid overgeven als je daadwerkelijk een positieve test hebt. We zijn als vrouwen heel snel geneigd om kwaaltjes te koppelen aan een zwangerschap, dat is ook logisch als daar je focus op ligt. Succes met testen volgende week!

7 maanden geleden

Reactie op Renaissance

In principe nee, dat kan niet. Als je zwanger bent, test je ook positief. D ...
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ja misschien is het een buikgriep, zou heel goed kunnen denk ik. Ik had wel bij mijn vorige zwangerschap al voor de positieve test duidelijke symptomen, mijn verloskundige gaf toen aan dat bij een klein groepje vrouwen zou kan. Ik hoop vooral dat mijn darmen even normaal gaan doen. Ik heb echt heel veel pijn, maar komt goed!:)

7 maanden geleden

Krampen zijn normaal. Ik heb al 2 weken krampen en de vk zegt dat dit erbij ...
Darmkrampen ook? Want in de buurt van de baarmoeder voel ik lichte druk, maar mijn darmen, veel meer naar boven, zijn ook helemaal van slag

7 maanden geleden

Reactie op OplettendeMaan841216

Darmkrampen ook? Want in de buurt van de baarmoeder voel ik lichte druk, ma ...
Hmm sorry dat weet ik dan niet precies馃槙