194 Reacties
4 maanden geleden
Whaaat ik vind dit echt bizar!
Vorige zwangerschap alleen gehad dat de oma van mijn man over mijn buik ging wrijven. Toen dacht ik echt al wtf!!
Gelukkig nog nooit rare opmerkingen gehad.
Ik ga hier echt slecht op, ik zou echt een sneer teruggeven.
4 maanden geleden
Reactie op Onzedroom
Haha erg hè 🙈
Hier een keer de opmerking gekregen met 13 weken: “Nu kan j ...
No waaayyy!! Wat bizar dat er letterlijk aan je werd gezeten 😱
4 maanden geleden
Reactie op Justadutchgirly
Whaaat ik vind dit echt bizar!
Vorige zwangerschap alleen gehad dat de oma ...
De oma van mijn man deed dat ook bij mij, al is ze dementerend en vond ik het vervelend maar wilde haar toch ook niet kwetsen ofzo... Als andere mensen dat zouden doen sta ik niet in voor mijn reactie 😅 Die sneer terug geef ik ook echt wel, al was ik bij bovenstaande opmerkingen zo beduust dat ik niet eens wist wat ik moest zeggen! In de sportschool afgelopen weekend een 'vollere' man die een opmerking maakte over mijn buik, dat ik nu dus wel dik werd. Waarop ik zei; bij mij zit er een kind in, wat is jouw excuus? Hij keek me verontwaardigingd aan en draaide zich om en liep weg. OK, doeiiiii
4 maanden geleden
‘Ja, je kan nu wel echt zien dat je zwanger bent. Je krijgt nu echt een dikker hoofd’ - van een collega 🫢
4 maanden geleden
Reactie op A_M
Zo, echt lullig!!:(
Ja collega s zijn vreemd. Ook omdat wij al 10 jaar samen zijn en wij al lang kinderen willen
4 maanden geleden
“Oh 14 weken, nou dan blijft het wel zitten”. - fijn truus, bedankt dat je je zegen geeft 😅.
“Was het wel gewenst?” - echt het meest vreselijke.
“Ja dacht al je moet nu wel opschieten want je oudste is al 2.5.” - ik moet helemaal niks.
“Nou je ziet er echt nog helemaal niks van hoor, denk dat je het wil zien”.
😂😂
4 maanden geleden
Wij hebben al een zoon. Dus ik stond versteld dat mensen zeiden.
- Nu zou een meisje toch leuk zijn, ben je gelijk klaar.
- Dan gaat na deze de schaar dr wel in zeker, bedoel 2 is genoeg.
Mijn manager zei ook toen ik het vertelde:
- Gefeliciteerd en hoe ga je dat doen met je werk? (In 1 adem)
Word altijd beetje rebels van dat soort opmerkingen.
4 maanden geleden
'Dat is wel erg snel hoor"
"Was het wel de bedoeling"
Yep mijn vriend is nou eenmaal ouder en zou graag meerdere kindjes willen dus de klok tikt 🤞🏼😇
4 maanden geleden
“Mijn dochter is nu xxx weken maar aan jouw buik te zien ben je vast veel verder” (ja 2 dagen, thanks)
“Tsooo je hebt al een flinke buik. Zo ver ben je niet eens”
“Je bent wel heel erg jong he”
“Was dit wel gepland?”
“Je buik is helemaal niet duidelijk nog. Je zou eerder denken dat je gewoon dikker bent geworden hoor”
“Maar je hebt helemaal geen auto. Hoe ga je dat ooit doen dan?”
Alle opmerkingen wel meerdere keren van meerdere mensen gehad. Bizar veel van collega’s (en ik werk met psychologen). En waarom denken mensen dat ze overduidelijk een body scan bij je kunnen doen?
4 maanden geleden
Geen stomme opmerking. Maar toen de ex van mijn partner met 15 weken ineens haar handen op mijn buik legde was ik zo verbaasd dat ik heel hard uitriep: dat zijn gewoon mn darmen hoor.
Ben me ervan bewust dat ze het goed bedoelde maar niet voor herhaling vatbaar...
4 maanden geleden
Wij hebben 2 kids van 1,2 jaar en van bijna 3. Nu komt de 3e er aan en we wilden ze graag dicht op elkaar.
Non stop hoor ik: ‘ zoooo je laat er geen gras over groeien hè’ of ‘jullie hebben de vaart er in’
Mag je allemaal vinden maar hou je opmerkingen lekker voor je 😫
4 maanden geleden
Reactie op Anoniemeusername2303
“Oh 14 weken, nou dan blijft het wel zitten”. - fijn truus, bedankt dat je ...
wauw je moet opschieten want je oudste is 2,5 🤣
Die van mij is 4 jaar dan zullen ze wel gelijk gedacht hebben die blijft enigst kind haha. Maar nee… ik moest me mentaal even weer voorbereiden op 2 kinderen die slecht slapen 🤣👌