11 Reacties

7 maanden geleden

Oh jaaaa dit! Ik moest met een koffer de trappen van het station op en ik ging bijna neer joh. En 2-3 dutjes op een dag

7 maanden geleden

Hier ook, net 7 weken en ook vaak heel erg moe. Vandaag wel weer een goeie dag. Die aangepakt om het huishouden weer een beetje te doen. Maar sporten is voor mij nu wel echt een uitdaging, daar ben ik echt een paar dagen van aan het herstellen qua energieniveau

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Zaterdag zou ik een halve marathon hardlopen, nu ben ik al buiten adem van een wandelingetje 🙃. Ben tussen de 6 en 7 weken.

7 maanden geleden

Reactie op L.LMG

Oh jaaaa dit! Ik moest met een koffer de trappen van het station op en ik g ...
Werk jij niet dan? Als je 2 a 3 dutjes doet op een dag 😄

7 maanden geleden

Ja pff ik ben ook zo moe, maar volgens mij is erg moe en snel buitenadem zijn inderdaad wel volkomen normaal 😅

7 maanden geleden

Ja hier ook, vind het soms wel heftig die vermoeidheid. Hopelijk wordt het in het tweede trimester beter? Ik zing regelmatig, ook voor groepen. Maar laatste 2x duidelijk gemerkt dat ik sneller buiten adem ben. Had ook het idee alsof ik een halve marathon had gedaan naderhand zo ontzettend moe...

7 maanden geleden

Dit heb ik ook met de eerste gehad de eerste weken! Zo zo zoooo moe.. ik kwam thuis van het werk, plofte op de bank en viel direct in slaap. Gelukkig was in tijdens mijn 2e trimester zo fit als een hoentje en had ik nergens meer last van

7 maanden geleden

Is helaas idd heel normaal 🥲 had het bij de eerste zwangerschap ook 1e trimester, ik kreeg toen ook echt hoofdpijn en weer misselijk van de vermoeidheid, ik moest mezelf toen al ruim voor de eerste echo gedeeltelijk ziek melden omdat ik niet meer heel de dag kon werken, zelfs met kantoorbaan/thuiswerken. Nu 5,5 week zwanger en merk dat het alweer een uitdaging wordt om de werkdag helemaal af te kunnen maken 😅

7 maanden geleden

Ja, dit heb ik alle zwangerschappen wel gehad. En nu heb ik een smal hoog huis met veel trappen dus dat wordt nog wat…

7 maanden geleden

Reactie op Mommyyy92

Werk jij niet dan? Als je 2 a 3 dutjes doet op een dag 😄
Haha jawel maar gelukkig was het weekend. En op dagen dat ik thuis werk kan ik daar ook wat flexibeler mee om gaan

7 maanden geleden

Ik heb er nu ook meer moeite mee als bij de eerste zwangerschap. Ik ben nu echt extreem uitgeput. Werken is echt een uitdaging op de babygroep met soms dagen van 6.30-18.00. Ik merk ook echt dat ik met geen mogelijkheid vooruit te branden ben. Kan elk moment van de dag wel mijn ogen dicht doen en slapen🙈