8 Reacties

3 weken geleden
Nee, heb er ook ontzettend last van, en poets en flos echt een paar keer per dag. Vooral in de ochtend als ik wakker wordt heb ik echt de smaak van de dood in mijn mond 馃槶馃槶
Ps. Ik heb geen medicatie dus ik denk dat het er bij hoort misschien? Ik heb het al sinds 4 weken en gewoon als kwaaltje gezien

3 weken geleden
Herkenbaar! Heb ik sinds ongeveer week 6. Is normaal, had mn zus en vriendin ook. Wordt alleen niet heel vaak over gesproken

3 weken geleden
Ik heb dat als ik iets eet wat ik tijdens zwangerschap niet meer lust. Dus zoek ik iets wat ik lust en dan gaat de bittere smaak weg. Of ik drink even een verse sinasappelsap of andere lekkere sap

3 weken geleden
Ja de hele tijd!! Bij mij vanwege de misselijkheid. Ik heb de hele dag snoepjes in mijn mond tegen de smaak. Pepermuntje of de gember-limoen pastilles van Wilhelmina.

3 weken geleden
Zeer herkenbaar. Ik heb ook de hele dag zo'n nare smaak in mijn mond. En het verpest ook wel deels mijn eet- en drinklust. Hoort er helaas bij馃槱 laten we hopen dat deze symptomen snel weer voorbij zijn

3 weken geleden
Reactie op StralendeZebra115124
Nee, heb er ook ontzettend last van, en poets en flos echt een paar keer pe ...
Ik heb hier ook heel veel last van, voorheen bijna dagelijks. Tandenpoetsen of een smintje helpt wel even, maar het komt steeds vrij snel terug. Ik zit nu op 12+4 weken en ik merk wel dat ik er niet meer elke dag de hele dag last van heb. Ik heb goede hoop dat het steeds minder wordt en hopelijk uiteindelijk wegtrekt! 馃馃徏