Hi iedereen!
Iedereen heeft natuurlijk de ZwangerHap app gedownload en weet in grote lijnen wel wat je wel en niet mag eten.
Ik dacht dat ik alles wel wist, maar verbaas me soms toch nog over dingen. Zo had ik pas lekker pasta gemaakt en pakte de kaas uit de koelkast. Ik hoorde mezelf nog denken: "Over het algemeen zijn de kazen uit de supermarkt gepasteuriseerd".. not! Was deze dus van rauwe melk gemaakt, echt nooit over nagedacht!
Dus bij deze een topic waarin je producten kan posten waarvan je verbaasd was dat ze eigenlijk niet mogen/niet goed voor jou en de baby zijn. Sharing is caring!