19 Reacties

5 dagen geleden

Ik ben zwanger van de 2e, had het bij de eerste wel, maar nu denk ik, ach komt wel goed. Mijn man heeft er meer last van haha, wil van alles al klaar hebben terwijl ik nog 4 weken moet haha

5 dagen geleden

Reactie op Inez0394

Ik ben zwanger van de 2e, had het bij de eerste wel, maar nu denk ik, ach k ...
Ja ik ben inderdaad ook zwanger van de 2e. Ik had het bij de zwangerschap van mijn zoontje ook niet echt alleen dat ik het kamertje met 36 weken graag klaar wou

5 dagen geleden

Nee heb dat echt totaal niet hahaha Ben nu zwanger van de derde, en de tweede is 13 januari dit jaar geboren het hele huis is ontploft 🤣

5 dagen geleden

Nope. Maar ik ben van mezelf als een ocder 😂 het is niet versterkt in ieder geval

5 dagen geleden

Oh wat heerlijk lekker niet aan beginnen dan. Ik had het ook totaal niet, totdat ik 3 dagen geleden een inleidingsdatumkreeg. Nu denk ik shit ik heb nog maar anderhalf week, en kom er ineens achter dat er toch nog echt veel dingen moeten gebeuren.😅 En nee.. ik ga niet ineens de kozijnen schildern ofzo, maar al die dingen zoals voedingsbh's bestellen, autostoel installeren, dat soort dingen.

5 dagen geleden

Hier ook hoor, mij niet bellen. Ik vind het heerlijk dat ik sagen kan slijten op de bank en her en der wen lunch of koffiedate met een vriendin. Die plinten gaat de baby toch niet boeien en de binnenkant van de keukenkastjes ook niet. Ik heb wel nesteldeang in de zin van de vluchttas klaar maken, kijken of we alles in huis hebben voor de baby, wat laatste dingetjes bestellen maar dat is het dan ook wel. Ik geniet enorm van het feit dat ik niks hoef.

5 dagen geleden

Reactie op Droomvlucht

Hier ook hoor, mij niet bellen. Ik vind het heerlijk dat ik sagen kan slijt ...
Ja daarin werd ik dus vandaag bij de vk voor gek verklaart. Heb geen vluchttas klaar, geboortepakje etc. Ik heb “kans” op thuisgeboorte ondanks dat ik zelf graag in het ziekenhuis zou willen bevallen. De kans komt doordat mijn zoontje heel snel is gekomen nadat het begon. Ook hierin voel ik geen stress met klossen,kraampakket etc Wel heb ik omdat de vk er spanning van kreeg vandaag een pot voeding gekocht🤣
Ik doe elke dag beetje heerlijk zodra mijn handen het soap raken en die allesreiniger ruik ga ik helemaal los🤣 ik neem ook lekker mijn rust even filmpje met kopje thee in de avond heerlijk in bad 🩷

5 dagen geleden

Reactie op Justadutchgirly

Oh wat heerlijk lekker niet aan beginnen dan. Ik had het ook totaal niet, ...
Misschien omdat je weet wanneer t komt, denk dat ik het dan ook wel meer zou hebben. Succes met je laatste dingetjes doen, elke dag een beetje dan ben je vast op tijd klaar ❤️

5 dagen geleden

Reactie op Riichelle

Ja daarin werd ik dus vandaag bij de vk voor gek verklaart. Heb geen vlucht ...
Mooi dat je wel een pot voeding in huis hebt maar de vluchttas nog niet ingepakt hebt hahaha ik ga stuk 😂😂. Ik pakte gisteren mijn kraampakket uit want ik moest controleren of alles er in zat, stond er op het bijgeleverde briefje: keaambed opmaken vanaf de 36e week. Oh nou ja twee weken later lijkt mij ook prima dus dat ga ik morgen maar even in orde maken dan 😂😂😂. Die vluchttas heb ik ook pas sinds gisteren klaar staan. En als ik iets mis is het jammer

gisteren

Ik zou willen dat ik het ook meer had.. tis altijd een rotzooi in huis maar wel meer drang nu om iig de vluchttas klaar te hebben en dat soort dingen, maar zijn nog hoop klusjes die moeten gebeuren die er wss nog steeds liggen als de baby er is! 😆

16 uur geleden

Ik snap je helemaal, vluchttas jemig..dat heb je echt in 2 min gepakt als het al nodig is. Ik had het de vorige keer ook niet. Voor mij ook de 2e nu, heb bijv ook geen behoefte babykleertjes te wassen. Die zijn toch schoon?

15 uur geleden

Ik heb wel steeds: nu heb ik nog de tijd, als de dreumes ff naar opa en oma is. Maar echt zoooo’n geen zin in. Straks heb je die tijd niet meer. Maar ja. Moet het dan nu? Nah.

14 uur geleden

Hier ook totaal niet. Merk dat het wel voor onrust zorgt in mn hoofd maar kan me er gewoon niet toe zetten. Wel de kleertjes gewassen, maar het kamertje (wat de oude kamer van mn oudste is) is nog een soort rommelhok, de kledingkast hangt nog vol met kleding van mn oudste want zijn nieuwe kast wordt maar niet geleverd en het ledikant staat ook nog omlaag met de zijkant eraf. Oh en die commode moet ik ook nog helemaal inrichten bedenk ik me nu🫩. Ben al blij dat we gisteren van de vliering de cosleeper en maxi cosi etc hebben gehaald 🥲.

14 uur geleden

Niets van aantrekken. Iedereen is weer anders zwanger. Ik heb er ook helemaal geen last van en vind het wel heerlijk zo! Kan wel leukere dingen bedenken dan eindeloos de commode inrichten of het huis schoonmaken. Ervaar mijn verlof ook echt als vakantie en volop tijd voor me time en gezrlligheid
Wees blij 😉 de laatste loodjes zijn om je rust te pakken.

9 uur geleden

Reactie op AttentePrism978397

Ik heb wel steeds: nu heb ik nog de tijd, als de dreumes ff naar opa en oma ...
Heel herkenbaar. Kan mezelf er ook steeds niet toe zetten. Maar denk wel steeds dit zou een goed moment zijn

9 uur geleden

Same here! Nu is mijn uitgerekende datum ook pas 31 januari en de vorige kwam pas na de 40 weken dus in denk (hoop) dat ik nog ruim op tijd ben als ik ergens na de kerst en jaarwisseling begin. Heb nu mn hoofd al vol met werk afronden en Kerst dus hopelijk komt de baby niet (veel) te vroeg ☺️

8 uur geleden

Ik wordt maandag ingeleid, maar ik had gisteren op de controle al wel ontsluiting. En he twordt de 2e bevalling. Dus vandaag met frisse tegenzin toch maar begonnen met wat dingen in een tas te pleuren😂😂😂