37 Reacties

3 weken geleden
Wat vreselijk voor je! Dit moet heel onwerkelijk zijn. Dit gun je niemand. Heel veel sterkte met dit verlies en verwerking van Dit alles. ❤️❤️

3 weken geleden
Jeetje, Begrijpelijk dat je even niet weet wat je voelt... Dit is heel veel. Ik vind het zo naar voor je❤️
Wat ontzettend moedig dat je dit zo onder woorden kunt brengen, terwijl het nog zo vers is allemaal.
Goed voornemen om het over je heen te laten komen.
Het beste moet altijd nog komen❤️ en dat geldt ook voor jou.
Sterkte en een knuffel🍀

3 weken geleden
Reactie op BriljanteBos266230
Dit bericht is verwijderd
Ah ja, ik begrijp het. Met 2 rompjes aan elkaar kan ik me voorstellen dat het niet met het leven verenigbaar is idd. Ontzettend heftig, wat zul je geschrokken zijn. Zo onwerkelijk. Inderdaad wat anderen ook zeggen, zou ik ook maar toegeven aan dit gevoel. En hopelijk kun je voor jezelf volgende week in liefde afscheid nemen, misschien met een ritueel of iets wat je daarbij kan ondersteunen (vrienden van mij hebben bijvoorbeeld samen met hun oudste het kindje "uitgezwaaid" aan zee, is maar een idee, ik vond het mooi en waardig).
Nogmaals alle sterkte toegewenst. ✨️

3 weken geleden
Jee wat een bizar verhaal ! Volgens mij komt dit echt zelden voor.
En je verliest ook meteen 2 kindjes tegelijk💔
Ik wena je heel veel kracht toe. Ik hoop dat je het volgende week fijn kan afsluiten voor jezelf🤍

3 weken geleden
Knap hoe je het verteld. En snap je wisselende emoties. Heel veel sterkte! 😘

3 weken geleden
Dit bericht komt wel even binnen. Wat heftig. Ik wens jullie heel veel sterkte! ❤️

3 weken geleden
Jeetje meis, wat zijn jullie in een bijzondere, verdrietige situatie beland.. ik vind het heel heftig voor je. Heel veel sterkte voor jullie samen ♥️💫