11 Reacties

gisteren

Ik ben 39 weken en ben met kerst naar mijn familie geweest. Woont ook op een uur rijden. Ik vind zolang het nog kan en je je eigen goed voelt, dat het nog prima kan.

gisteren

Ik zou nu ook gerust een uur gaan rijden hoor, maar doe vooral wat je zelf fijn vindt.

gisteren

Nee hoor ik ga ook nog overal naartoe met 39w en tijdens mijn vorige zwangerschap zelfs tot na de uitgerekende datum. Ik vroeg altijd met wie ik af ging spreken of ze mij thuis konden brengen als het begon (ik wilde thuis bevallen) en zo werkte het voor mij prima😊 denk dat je anders gek wordt thuis!

gisteren

Wij zijn van de week nog naar het top2000 café geweest en dat is een uur rijden. Wij namen wel de vluchttas mee voor het geval dat. Zolang ik mij goed voel ga ik gewoon nog lekker op pad.

gisteren

Reactie op Droomvlucht

Wij zijn van de week nog naar het top2000 café geweest en dat is een uur ri ...
Toen was ik trouwens 38+4

gisteren

Eens met de vorige reacties, gewoon gaan hoor! Goed idee om af te spreken dat de ander je thuisbrengt als het toch begint. Mijn zoontje is met 41wkn gehaald ook met ks, maar ik zou ook nog wel een uur gaan rijden hoor (nu 36+5).

gisteren

Doen wat goed voelt voor jezelf! Persoonlijk ga ik niet meer zo ver weg. (Vanaf 37 weken gedaan) Mijn vorige bevalling ging mega snel dus het voelt voor mij niet fijn om een uur van huis/ziekenhuis te zijn. Ben nu bijna 39 weken. Maar nogmaals voelt het goed voor jou, vooral lekker doen 😊 Kan je vriend niet mee? Dat dat hem wat meer rust geeft?

19 uur geleden

38+3 en voor woensdag staat er nieuwjaar bij familie op de planning met precies 39 weken. Dit is 1.5 uur rijden van huis. Zodra ik een beetje twijfel ga ik rijden en bel ik de verloskundige . Ik ben bij mijn dochter op 40+2 bevallen binnen 3uur. Dus het wordt riskant. Maar bij twijfel heb je zo de ambulance gebeld

19 uur geleden

Gewoon lekker doen wat nog goed voelt! Ik ga ook nog naar familie en vrienden op 2 uur rijden afstand. Als een bevalling onverwachts heel snel gaat is er altijd wel een ziekenhuis in de buurt.. En misschien duurt het nog wel een paar weken, dan zit je maar thuis te wachten. Tijd gaat sneller als je leuke dingen doet vind ik!

14 uur geleden

Joh ik ben 38 weken en ben vandaag nog naar m’n werk gegaan (doe dit als zzp’er) op een uur rij afstand… zolang je je er comfortabel bij voelt, gewoon doen!

9 uur geleden

Ik ga alleen nog een uur met de auto op pad als mijn man rijdt, maar dat komt ook omdat ik niet meer zo lekker rechtop kan zitten haha. En de vluchttas gaat standaard mee sinds 37 weken (ben nu 37+4)