13 Reacties

6 maanden geleden

Ik irriteer me zelfs aan de ademhaling van me man 😅

6 maanden geleden

Yup hier ook zware irritaties aan mijn vriend. Sochtends als we wakker worden en hij hoest al hard vind ik hem al irritant. 😂🤭 Normaal laat ik hem de broek aan hebben in huis. Maar sinds ik zwanger ben pik ik ook niks meer haha. 😉 gelukkig is hij heel geduldig en lief voor me niet hij verdient dat ook niet helemaal.

6 maanden geleden

Wij noemen dat hier thuis dat ik last heb van het 'hormoonmonster'. Ik kan soms mijn draai ook niet vinden en ga dan miepen 😅

6 maanden geleden

Ik moet kok halzen van m'n vriend zn adem in de ochtend, vind t zo zielig😔.

Reactie op Nuukk

Ik irriteer me zelfs aan de ademhaling van me man 😅
😂😂😂😂

6 maanden geleden

Ik moet kok halzen van m'n vriend zn adem in de ochtend, vind t zo zielig😔 ...
Herkenbaar 🤣 sws van iedereen z’n adem die te dichtbij komt

6 maanden geleden

Maar verder ben ik juist te makkelijk, waar normaal t huis spik en span moet zijn heb ik nou zo iets van lekker boeiend die kruimels en die lagen stof 🥸 zo ben ik totaal niet! 🤣 Wasmand loopt vol.. maar man lief doet zo veel.

6 maanden geleden

Ik vind helemaal niet zielig voor me vriend hoor, vind mezelf veel zieliger met al die hormonen en stemmingswisselingen 😅🤣

6 maanden geleden

Reactie op Donnatella

Ik vind helemaal niet zielig voor me vriend hoor, vind mezelf veel zieliger ...
🤣🤣🤣

6 maanden geleden

Reactie op LLS90

Herkenbaar 🤣 sws van iedereen z’n adem die te dichtbij komt
Ja HAHAHA! Vreselijk😆 en ik moet ook zo kok halzen van natte handdoeken na t douchen. Heb er gister zelfs om gespuugd opeens.. had nog niet 1keer overgegeven, echt heftig hahahaha

6 maanden geleden

Reactie op Donnatella

Ik vind helemaal niet zielig voor me vriend hoor, vind mezelf veel zieliger ...
Dat is ook zo maar zwangerschapshormonen maakt me een heks 🥺

6 maanden geleden

Ik moet kok halzen van m'n vriend zn adem in de ochtend, vind t zo zielig😔 ...
Nou… mijn man kwam laatst thuis (ongeschoren, haar aan de lange kant, vettige huid), kwam dichtbij en ik werd er gewoon niet lekker van. “Ik word misselijk van je hoofd” zei ik 🤣 hij heeft lekker gedoucht en geschoren en toen was het weer goed. Maar je zou het maar horen, ik word misselijk van je hoofd… arme man.

6 maanden geleden

Reactie op Mem1992

Nou… mijn man kwam laatst thuis (ongeschoren, haar aan de lange kant, vetti ...
Whahaha ga stuk!🤣 die mannen hebben wat te verdragen met ons